וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפלפ? לא תאמינו איך נראה ג'ק גריליש אחרי הניפוי מאנגליה

30.6.2024 / 16:00

קשר מנצ'סטר סיטי ציפה לשחק ביורו 2024, אבל סאות'גייט בחר להשאיר אותו מחוץ לרשימה ברגע האחרון. כעת הוא תועד בחופשה בצרפת, ואתם תופתעו מאוד מהלוק החדש שלו

גארת' סאות'גייט הפתיע מדינה שלמה כשהחליט לנפות את ג`ק גריליש מסגל נבחרת אנגליה ליורו 2024. השחקנים נותרו בהלם, וכך גם קשרה ההתקפי של מנצ'סטר סיטי שהיה המום ונסער מהבשורה, אך לא התעמת עם מאמנו ועזב את המחנה בצורה מקצועית. היום (ראשון) כוכב הכדורגל פתח לנו את השבוע עם תיעוד משעשע שלו בחופשה בסן טרופז, אליו לא הצלחנו להישאר אדישים.

גריליש החליט ללעוג לתספורת המזוהה איתו של הקארה עם השביל באמצע וחבש פאה בלונדינית וכובע מצחייה בעודו מטייל ברחובות העיירה הצרפתית. הוא היה לצד חבריו ועל פי עדי ראייה שנכחו במקום, נראה מבסוט מהחיים: "נראה שגריליש נהנה מאוד, אבל לקח רגע לזהות אותו. רוב האנשים שהיו מסביב פנו אליו ושאלו אם הוא בכלל חבר אחר שלו לקבוצה, ארלינג הולאנד", סיפרו.

הקשר בן ה-28 חייך בעודו מלטף כלבים ונהנה מחופשה בזמן שבת הזוג שלו, סאשה אטווד, נשארה לשמור על האחוזה שלהם בצ'שייר. למה הוא החליט ללבוש פאה ומה חושבת בת הזוג שלו על זה? עוברי האורח ניסו להסביר ל"הסאן": "גריליש כנראה ממש רצה שלא יזהו אותו עם הפאה הבלונדינית. הוא צחק לאורך הטיול הרגלי שלו, חברה שלו בטוח הייתה אוהבת את הלוק…".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully