וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איגוד הכדורמים מתריע: שנת המשחקים הבאה בסכנה

30.6.2024 / 10:46

זאת לאחר שעלו תעריפי הבריכות במכון וינגייט במאות אחוזים. הקפטנים של נבחרות ישראל בכדורמים נשים וגברים פנו לשר הספורט: "הצל את הענף שאנחנו כל-כך אוהבים"

כדורמים נשים. ירין בריר, באדיבות איגוד הכדורמים, אתר רשמי
העונה הקרובה לא תיפתח?/אתר רשמי, ירין בריר, באדיבות איגוד הכדורמים

לאחרונה קיבלו אנשי איגוד הכדורמים בישראל הודעה מצד הנהלת מכון וינגייט על העלאה דרסטית של תעריפי השימוש בבריכות במאות אחוזים. משמעות הדבר כי עתיד עונת המשחקים בשנה הבאה לוט בערפל היות ואין מקור תקציבי שיממן את העלייה החדה שנכפתה, כך שאין יכולת לקיים את משחקי ההכרעה בליגות ובגביע בבריכה התקנית היחידה לכדורמים הקיימת בישראל. יש לציין כי כבר בעונה החולפת משחקי גמר הפלייאוף נערכו באפיקים בשל הבעיה.

בתוך כך פנו הקפטנים של נבחרות ישראל, עידו גולדשמידט ושונית סטרוגו לשר הספורט, מיקי זוהר, בפניה להתערב ולמנוע את עליית המחירים החדה: "בימים האחרונים ענף הכדורמים כולו נכנס לסחרור לאחר שנחשפנו למייל שנשלח ממחלקת המתקנים במכון וינגייט לאיגוד הכדורמים על הפקעת מחירים בלמעלה מ-280% בבריכה הלאומית במכון וינגייט", כתבו הקפטנים לשר והמשיכו, "אנחנו הספורטאים, כקפטנים של נבחרות ישראל, הנושאים בגאווה את דגל ישראל ומייצגים את המדינה בכל מקום בעולם, מרגישים שמגרשים אותנו מהבריכה התקנית היחידה בישראל. יש בנו תחושה קשה כי יש מי שרוצה במכון וינגייט שלא יתקיימו משחקי ליגה ומשחקי נבחרות בארץ, ודגל ישראל יוסר מענף הכדורמים העולמי".

לבסוף חותמים את הפניה בבקשה להתערבותו של שר הספורט במשבר: "אנו יודעים כי נושא זה הובא בפני המשרד אולם טרם טופל, על כן אנו מבקשים להיפגש עמך בדחיפות ביחד עם איגוד הכדורמים כדי להביא להתערבותך הישירה והנחרצת ולמצוא פתרון למשבר בהקדם האפשרי".

מנכ"ל איגוד הכדורמים, עמית אבנר: "ענף הכדורמים בישראל עשה ועושה שירות הסברתי אדיר למדינת ישראל בעולם כולו. נבחרות הכדורמים מגיעות להישגים מרשימים בתקציבים דלים, לצערנו יש מי שמנסה לייבש את הענף. עד לרגע זה לא ברור אם נפתח את העונה בשנה הבאה. בישראל ישנה בריכה אחת שעומדת בחוקי הענף העולמי, אסור לתת לגיטימציה לשיקולים לא מקצועיים לפגוע בספורט הישראלי בשנת 2024".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורמים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully