וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גולפאית שיכורה תקפה שוטרים ונזרקה מהטיסה. ואז התגלתה האמת עליה

30.6.2024 / 8:38

קלואי מיי פרנקיש נקנסה ב-4,000 דולר לאחר שהשתוללה בנמל התעופה של מלטה יחד עם בן זוגה. בתקשורת המקומית הופתעו לגלות: יש לה גם חשבון לוהט באונלי-פאנס

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

גולפאית מקצועית בריטית בשם קלואי מיי פרנקיש נקנסה ב-4,000 דולר לאחר שהודתה בתקיפת שוטרים ואי ציות להם בעת שהייתה שיכורה, כך על פי "טיימס אוף מלטה". האירוע התרחש בנמל התעופה הבינלאומי של מלטה ב-12 ביוני.

פרנקיש בת ה-25 מקנט, וג'ון צ'ינדדו בן ה-31, יליד לונדון, הפכו לדברי הדיווח לתוקפניים כלפי השוטרים לאחר שנמנע מהם לעלות לטיסה הביתה בשל מצב שכרותם. על פי הדיווח, פרנקיש, שגם דוגמנית ב-OnlyFans, וג'ון הואשמו יחדיו בהתנגדות אלימה למעצר, סירוב לציית לפקודות חוקיות של פקידי ציבור, הפרעה מכוונת של הסדר הציבורי ושתייה לשוכרה במקום ציבורי.

התובעים טענו שפרנקיש בעטה וניפצה דלת עץ, וגרמה נזק של כ-467 דולר. הם הציגו בפני בית המשפט דו"ח עלייה למטוס שסורב על ידי חברת התעופה איזי ג'ט, תמונות של הנזקים, הצעת מחיר לתיקון הנזקים, וכן תעודה רפואית לשוטר שנפצע.

שחקנית הגולף קלואי מיי פרנקיש. Cloe Frankish/Instagram, צילום מסך
גרמה נזק עצום. פרנקיש/צילום מסך, Cloe Frankish/Instagram
שחקנית הגולף קלואי מיי פרנקיש. Cloe Frankish/Instagram, צילום מסך
שחקנית מהסבב המקצועני. פרנקיש/צילום מסך, Cloe Frankish/Instagram
שחקנית הגולף קלואי מיי פרנקיש. Cloe Frankish/Instagram, צילום מסך
בלגן גדול, שלא הולם את הענף היוקרתי. פרנקיש/צילום מסך, Cloe Frankish/Instagram

פרנקיש גם חויבה לשלם על הנזק וצו הרחקה נגדה קובע שעליה להתרחק מהמדינה למשך שנה, כך לפי טיימס אוף מלטה. המשטרה הוזעקה לאחר שפרנקיש וג'ון סירבו להקשיב להוראות צוות התא, ולבסוף הם קראו ליחידת התערבות מהירה לגיבוי כאשר המצב הסלים.

לפי טיימס אוף מלטה, כאשר השניים הגיעו לבית המשפט ב-15 ביוני, לפרנקיש היה גבס על זרועה השמאלית. פרנקיש וג'ון - שעל פי הדיווחים נעזרו באקדח טייזר על ידי המשטרה באירוע וקיבלו קנס של כ-6,400 דולר - הודו באשמה, לפי השופטת הראשית אביגיל קריטיין.

פרנקיש, שהפכה למקצוענית בשנת 2017, משחקת בסבב האירופי לנשים. היא שיחקה ב-82 טורנירים עם אפס ניצחונות ושבעה סיומות בעשירייה הראשונה.

  • עוד באותו נושא:
  • Onlyfans

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully