וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאמינה שעסקת אזולאי תיסגר; "הצעה על קשר בורדו"

עודכן לאחרונה: 29.6.2024 / 21:07

הירוקים מעריכים שאזולאי יגיע, אבל מאור לוי וסוף פודגוראנו לא סגרו את תנאיהם בנתניה. באפריקה טוענים שחיפה מעוניינת להחתים את עיסוף סיסוקו (22), קשר מאלי הצעירה

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

במכבי חיפה אופטימיים ומאמינים שעסקת איתן אזולאי תיסגר והשחקן יחתום בחיפה. במכבי נתניה רוצים כידוע את מאור לוי וסוף פודגוראנו כחלק מהעסקה אך שני השחקנים עדיין לא סגרו סופית את הדברים ובמקרה של פודגוראנו נראה גם שהשחקן לא מתלהב מהאפשרות לעבור לצמיתות לנתניה. בחיפה מעריכים שהדברים יסתדרו והעסקה תושלם כשהירוקים ישלימו עוד סכום כספי של כ-3.5 מיליון שקל לנתניה כחלק מהעסקה.

איתן אזולאי, קשר מכבי נתניה. ברני ארדוב
שני שחקנים בכירים ועוד 3.5 מיליון שקל. אזולאי/ברני ארדוב

מכבי חיפה בדרך לחיזוק נוסף בקישור? באפריקה מדווחים היום (שבת) שקשר בורדו ונבחרת מאלי, עיסוף סיסוקו, נמצא במגעים עם עם הירוקים שמעוניינים בו לעונה הבאה.

על פי הדיווחים של Africafoot, מכבי חיפה רצינית והגישה הצעה ראשונית לגבי השחקן שמשתייך לסגל הנבחרת האולימפית של מאלי (22) ויפגוש את ישראל במשחקים האולימפיים בפריז. בבורדו כרגע מסרבים לסכום שהירוקים הציעו ודורשים 700 אלף יורו לפחות עבור השחקן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
עיסוף סיסוקו שחקן בורדו. SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP, GettyImages
בעונה הבאה במכבי חיפה? סיסוקו/GettyImages, SEBASTIEN SALOM-GOMIS/AFP

הדיונים בין שני המועדונים נמשכים ועשויים להוביל לחוזה לשנתיים או שלוש. סיסוקו חווה עונה מצוינת עם בורדו ושיחק ב-31 מתוך 38 המשחקים בליגה הצרפתית השנייה, בהם רשם בישול אחד. סיסוקו זומן להשתתף בהכנות למשחקי האולימפיאדה בפריז 2024 על ידי עליו בדרה דיאלו קונטי (מאמן נבחרת הנוער של מאלי), ושווי השוק שלו מוערך ב-700,000 יורו באתר Transfermarkt.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully