וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד יקבל תפקיד מקצועי בברייטון ויפרוש מכדורגל

עודכן לאחרונה: 27.6.2024 / 21:20

חלוץ מכבי חיפה בעונה החולפת הגיע כבר למתקני הקבוצה בה שיחק בעבר. תפקידו עדיין לא ברור, מספר אופציות הועלו בפניו. צריך לקבל עדיין ויזה

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

תומר חמד צפוי לחתום על תפקיד מקצועי בברייטון בימים הקרובים. היום (חמישי) חמד כבר הגיע למתקני הקבוצה עם רעייתו שונית והעלה פוסט לאינסטגרם שבו הוא כתב באנגלית "בחזרה לעתיד". בהנהלת ברייטון אוהבים ומעריכים מאוד את חמד, שהיה בעבר השחקן הבולט בעלייה של הקבוצה מהצ'מפיונשיפ לפרמיירליג, וכעת הם רוצים שיהיה חלק מהצוות. בשלב זה עוד לא ברור סופית איזה תפקיד יאייש הישראלי והדבר ייסגר בימים הקרובים כשבפניו הועלו כמה אופציות. בנוסף, חמד יעבור הכשרת מאמנים מטעם המועדון.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

תומר חמד מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
פרק חדש בקריירת הכדורגל. חמד/מאור אלקסלסי

חמד ושונית בברייטון

תומר חמד גדל במכבי חיפה ושיחק בכמה קבוצות בספרד ואנגליה, כאשר את רוב הקריירה העביר בברייטון הלונדונית. את עונת 2016/2017 סיים חמד עם 13 שערים בכל המפעלים ועזר לקבוצתו לעלות בסוף העונה לליגה האנגלית הבכירה. אחרי שעזב את ברייטון חמד הספיק לשחק ב-ק.פ.ר, צ'רלטון ואז עבר לליגה האוסטרלית, שם לבד את מדי וולינגטון פיניקס ו-ווסטרן סידני. הוא חזר לישראל ורשם עונה לא טובה בהפועל באר שבע, ואז חזר למועדון נעוריו מכבי חיפה, שנפרד ממנו הקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • תומר חמד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully