וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נסגרו תנאי ההעברה של חילו, בושנאק חתם ל-3 שנים

27.6.2024 / 19:07

הבלם יימכר לג'ובילו איוואטה ב-415,000 יורו. בקבוצה יפנו לחיזוק ההתקפה ויבדקו את האופציה לשאול מבאר שבע את סמיר פרהוד. שחקן הכנף ששיחק בנוף הגליל אשתקד, הצטרף

מחוץ לקווים, 26.6/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

סוכמו סופית תנאי העברתו של חסן חילו ליפן. ג'ובילו איוואטה שבה ישחק הבלם הגיעה להבנות הבוקר (חמישי) עם ראשי בני סכנין והצדדים סיכמו כי דמי ההעברה יעמדו על 415,000 יורו. כעת, חילו עצמו צפוי לסגור פרטים אחרונים מול המועדון היפני, שם הוא אמור לחתום על חוזה לשלוש שנים שבמסגרתו ירוויח כ-330,000 יורו לעונה.

כידוע, בני סכנין כבר החתימה את איאד אבו עביד כמחליף של חילו והציפייה היא שבימים הקרובים יהפוך מעברו של האחרון לרשמי. במקביל למשא ומתן, חילו פועל להנפקה של אשרת עבודה ביפן.

בתוך כך, הקבוצה החתימה לשלוש שנים את ג'ובייר בושנאק. שחקן הכנף שיחק בעונה החולפת בנוף הגליל מהליגה הלאומית וכבש שמונה שערים. בושנאק אמר לאתר הרשמי אחרי החתמתו: "אני מאוד שמח להצטרף לבני סכנין, מודה על האמון בי. אעבוד קשה כדי להחזיר על המגרש".


האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - לחצו כאן להורדה

חסן חילו שחקן בני סכנין. אריאל שלום
בדרך ליפן. חסן חילו/אריאל שלום

בבני סכנין, שהשאירה גם איתי בן חמו במצבת הבלמים, יעברו להתמקד בחיזוק לחלק הקדמי, כאשר בירם כיאל וסלובודן דראפיץ' מבינים שיש חלל גדול למלא אחרי העזיבות של לא מעט שחקנים משמעותיים, ביניהם מוחמד שכר שחתם בבני ריינה, דור חוגי שעבר להפועל חיפה וזאהי אחמד שסיים השאלה ושב להפועל באר שבע. בקבוצה יבחנו את האפשרות לצרף בהשאלה את סמיר פרהוד, שחתם אתמול בבאר שבע לארבע שנים.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully