וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנטמן האריך חוזה בהפועל חיפה, שמודאגת הההכנה הלקויה

26.6.2024 / 14:05

10 שחקני בוגרים באימון הפתיחה, מחנה אימון שלא נסגר והיעדר רכש. בקבוצה מוטרדים מהמצב הסטטי ומקווים להתעוררות בקרוב

מחוץ לקווים, 25.6.2024/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חיפה תפתח היום (רביעי) את אימוניה עם 10 שחקני בוגרים בלבד. הקבוצה איבדה כמה שחקני מפתח דוגמת תומר יוספי ומוחמד קמארה, צירפה רק את דור חוגי ורחוקה מאוד מלהיות מוכנה לעונה הבאה - דבר שמדאיג מאוד את אנשי המערכת.

אל האימון היום צפויים להגיע לא מעט שחקני נוער, זאת בשל העובדה שרק 10 שחקני בוגרים יהיו. השוער אנטמן (32) חתם לעונה נוספת וימשיך לעונה שביעית (בשתי קדנציות שונות). אנטמן אמר לאחר החתימה: "אני שמח ונרגש להמשיך במועדון שגדלתי. אין לי ספק שנעשה עונה מוצלחת נוספת לפחות כמו העונה הקודמת. תודה רבה ליואב כץ לצוות המקצועי, לרוני לוי ולרן קדוש על האמון. יאללה הפועל". השוער הראשון, יואב ג'רפי, ייעדר ויתחיל להתאמן רק בשבוע הבא.

תשעת שחקני הבוגרים הם נאור סבג, לירן סרדל, דור חוגי, איתי בוגנים, ג'ורג' דיבה, אורן ביטון, איתמר נוי, ינון אליהו ודור מלול. מלבד ג'רפי, בשבוע הבא יצטרפו לאימונים גם גיא מלמד, פרנן מאיימבו ודימיטרי אנטילבסקי. נועם בן הרוש נמצא עם הנבחרת האולימפית.

גיא מלמד שחקן הפועל חיפה מאוכזב. מאור אלקסלסי
יצטרף לאימונים בשבוע הבא. מלמד/מאור אלקסלסי

בנוסף למצוקת השחקנים, במועדון עדיין לא סגרו מחנה אימון לקיץ. תכנון היה לקיים אחד כזה בקפריסין, אבל בינתיים הדברים לא סוכמו וייתכן שהפועל חיפה תצא בסופו של דבר לצ'כיה.

במועדון ציינו שכמו רוב הקבוצות בליגת העל, בצל המלחמה יש קושי לשכנע שחקנים זרים להגיע. עוד אמרו שהנהלת המועדון והבעלים מנסים לשדרג את הסגל, אבל נתקלים בהרבה קשיים מול שחקנים שלא כל כך רוצים לנחות בישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully