וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלטים נגד סבע נתלו בכפר גלים. חיפה גיששה בנוגע לטוקלומטי

25.6.2024 / 11:10

"תומך טרור לפני השחקן?", שלטים נתלו במתחם האימונים וליד המשרדים של שחר, בארגוני האוהדים של מכבי חיפה מכחישים מעורבות. חלוץ מכבי פתח תקוה על הכוונת, גוני נאור יכלל בעסקה?

יניב קטן ב"רדיו חיפה" על דיא סבע/רדיו חיפה

שלטים הקוראים לא להחזיר את דיא סבע למכבי חיפה נתלו בלילה במתחם האימונים בכפר גלים, כמו גם בסמוך למשרדים של הנשיא יעקב שחר ברחוב המסגר בתל אביב. באחד השלטים בכפר גלים נכתב: "תומך טרור לפני השחקן?" (פרפראזה על האמירה המפורסמת "האדם לפני השחקן", שאומצה כמוטו של המועדון), ובאחד אחר נכתב: "לא רוצים את סבע בחיפה". ברחוב המסגר נכתב באחד השלטים: "ברק בחר לא נכון".

במועדון מעריכים שמדובר במיעוט ולא בדעתו של רוב הקהל. כידוע, סבע הושאל לאמירייטס קלאב מאיחוד האמירויות לאחר שאשתו שיתפה פוסט בתחילת המלחמה שהבליט מקרי מוות של ילדים בעזה ובישראל. כעת החליטו במועדון להחזיר את השחקן לקראת העונה הבאה.

גם בארגוני האוהדים מכחישים מעורבות בתליית השלט ולפי גורמים המעורים בפרטים, לא מדובר באקט מאורגן אלא ביוזמה פרטית של אוהד או כמה אוהדים בודדים.

כל תקצירי היורו: הורידו את האפליקציה החדשה של וואלה ספורט

שלט נגד החזרת דיא סבע במתחם האימונים של מכבי חיפה. גולשים, צילום מסך
מחאת בודדים? השלט לסבע/צילום מסך, גולשים

בקבוצה ממשיכים בניסיונות לחזק את הסגל. בחיפה גיששו לגבי האפשרות לרכוש את עידן טוקלומטי ממכבי פתח תקוה, אך המלאבסים רוצים סכום גבוה בתוספת של שניים או שלושה שחקנים. שמו של גוני נאור עלה כאחד מהשחקנים שבפתח תקוה היו רוצים לראות אצלם. בשלב זה לא נראה שהירוקים יסכימו למתווה עסקה שכזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully