וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חולון נפרדה מהאריס, גודס מסמן את קפלן כעוזרו

24.6.2024 / 19:33

הסגולים מרכיבים צוות מקצועי חדש ונפרדים מהרכז האמריקאי ששיחק בקבוצה שלוש עונות. גוני יזרעאלי יעזוב, ככל הנראה למשרת המאמן הראשי בגליל עליון, ומאמן גלבוע/גליל לשעבר עשוי להגיע במקומו

מחוץ לקווים, 23.6.24/עריכת וידאו: נתי ברנד

הפועל חולון עומדת בפני קיץ שיתאפיין בלא מעט שינויים, והם מתחילים בצוות המקצועי. המאמן החדש-ישן גיא גודס מעוניין למנות את גיא קפלן לעוזרו הבכיר.

בסיום העונה הודיע המועדון על הפרידה מהמאמן עמית שרף, שעבר בינתיים לעירוני נס ציונה, וגם עוזריו עוזבים: גוני יזרעאלי צפוי להתמנות למאמן הפועל גליל עליון, ועידו לויט יוצא לנגסאקי ביפן כעוזרו של מודי מאור.

קפלן אימן את גלבוע/גליל בעונת 2021/22 והוביל אותה לרבע גמר הפלייאוף. הוא הדריך אותה גם במחצית הראשונה של העונה החולפת בליגה הלאומית, עד שפוטר והוחלף בידי שי סגלוביץ'. לפני כן שימש כעוזר בהפועל תל אביב, מכבי קריית גת וגלבוע, וב-2023 היה עוזרו של ליאור ליובין ז"ל בהפועל באר שבע.

שחקן נבחרת ישראל יפתח זיו מטביע. fiba.com, אתר רשמי
יגיע על חשבון הקפטן העוזב? יפתח זיו במדי נבחרת ישראל/אתר רשמי, fiba.com

בגזרת השחקנים מגיעים שינויים כשהמועדון הודיע על פרידה מסי ג'יי האריס לאחר שלוש עונות ששיחק במדי הסגולים. כמו כן, מתקיימות שיחות עם רכז נבחרת ישראל יפתח זיו, שמחוזר בקבוצות נוספות בליגה וצפוי לשוב אליה אחרי עונה אחת בספרד ובצרפת. גורל המשא ומתן עשוי להשפיע באופן ישיר על עתידו של הקפטן ניב משגב, שסיים את חוזהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully