וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מי שחושב שיקבל בלאומית 300 אלף דולר, טועה בגדול"

24.6.2024 / 7:19

בהפועל תל אביב כועסים על שחקנים שמסרבים לקצץ בשכרם: "אפס אכפתיות". ניסיון להוריד להבות בין דייויד מינצברג לבועז תושב

הגרלת המשחקים לעונת 2024/25 בליגת העל בכדורגל/צילום שלומי גבאי, עריכת וידאונ יר חן

האם הדם הרע בין דייויד מינצברג למאיר תושב מקבל תפנית והשניים יעברו לנהל את הנושא משפטית בצורה מכובדת יותר? לפחות על פי הלך הרוח של כל הגורמים אתמול (ראשון), נראה שכן.

תושב החזיר אמש את המכתב ששלח מינצברג עם תיקונים. היום יעברו עליו עורכי דינו של מינצברג וברקע לא מעט גורמים שמפצירים בצדדים להוריד להבות ושיח דרך התקשורת ולמצוא פתרון למען עתיד המועדון.

המחלוקת העיקרית כרגע נותרה הדרישה כי מינצברג יעביר את הקבוצה לספרא או לרוכש אחר כתנאי לבוררות. מבחינת מינצברג זהו מצב שלא יסכים לו והוא יעדיף למצות כל אופציה אחרת לפני כן, כולל מכירת חיסול אפשרית.

תושב ונציגיו מאמינים כי לא רק שלא יצטרכו לשלם כסף לאחר בוררות - אלא גם יהיו חייבים לו כסף. הוא מצידו רוצה שהפועל תל אביב תצא לדרך חדשה ולבעלים ראוי שיכול להעמיד קבוצה ראויה שתעלה מהליגה הלאומית, ולכן מתעקש כי המועדון יעבור מיידית והדברים לא יידחו עד לאחר סיום הבוררות, שעשויה לקחת מספר חודשים.

שחקני הפועל תל אביב, הישאם לאיוס, מאוויס צ'יבוטה, טל ארצ'ל. דני מרון
בינתיים קשה לבנות קבוצה. שחקני הפועל תל אביב אחרי הירידה/דני מרון

בינתיים המנכ"ל עמית פסט והמאמן מסאי דגו צריכים למצוא פתרונות מול השחקנים החתומים בקבוצה, שבשלב זה לא מוכנים לקצץ משמעותית בשכרם ועתידם בסימן שאלה. במועדון ישנו כעס על שחקנים שהורידו את הקבוצה ליגה ומשדרים כדבריהם "אפס אכפתיות" מהמצב. גורם במועדון אמר אתמול בעקיצה לשחקנים: "מי שחושב שהוא יקבל 300 אלף דולר בלאומית או אפילו 200, טועה בגדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully