וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלסון על רנדולף: "מכבי ניצחה הפעם, נקום ונכה חזרה"

23.6.2024 / 11:30

הפועל ירושלים הציגה את דן שמיר כמנהל המקצועי החדש בצל המעבר המסתמן של הקפטן לשעבר למכבי תל אביב, הבעלים הגיב לביקורות: "זו מכה". יונתן אלון: "מאחל לו לקלוע 30 ולהפסיד בכל משחק". פשרה בעמדת המאמן? "לא יכולנו להביא את פיל ג'קסון"

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

הפועל ירושלים נערכת לעידן חדש. היום (ראשון) הציגו האדומים את דן שמיר כמנהל המקצועי החדש של הקבוצה, במסיבת עיתונאים מיוחדת לצד המאמן הקבוע החדש יונתן אלון, הבעלים מתן אדלסון ונציגו גל מקל.

"הגעתי למקום שבשבילי הוא מיוחד. הסיטואציה די מיוחדת, יונתן ואני עבדנו יחד בעבר, גם פה בקבוצה. לפני ממש לא הרבה זמן חשבתי שזה זמן טוב עבורי לקחת אוויר, מצד שני גם כמאמן תמיד היו לי נגיעות בניהול. ברגע שההזדמנות הזו נוצרה, לא הייתי צריך לחשוב יותר מדי", הסביר שמיר את ההחלטה.

שמיר הוסיף: "העתיד שלי כמאמן? לפני שבוע חשבתי שאקח אוויר ואבלה הרבה זמן עם המשפחה, והיום אני במקום אחר. אני לא יודע להגיד מה יהיה בעתיד. אני אוהב לעבור בין תפקידים, זה דבר בריא. התפקיד שלי הוא קודם כל לעזור ליונתן להצליח, לדאוג שהוא יהיה שמח ולתת לו להתרכז בכאן ועכשיו".

בירושלים התייחסו למעבר המסתמן של קפטן הקבוצה ליוואי רנדולף למכבי תל אביב, ומתן אדלסון אמר: "כשאני אומר שאנחנו רוצים להתחרות עם מכבי תל אביב על שחקנים ומאמנים, זה לא בהכרח מתייחס לכאן ועכשיו. זו הכוונה שלנו באופן כללי. אין עדיין הודעה רשמית לגבי ליווואי, אבל לאבד אותו זו מכה עבור המועדון שלנו. הוא לא רק בחור עם המון אופי, אלא מנהיג גדול שנתן המון לקבוצה שלנו. אני הראשון שמודה שזו מכה גדולה, במיוחד אם הוא יעבור למכבי תל אביב. הם ניצחו אותנו בסיבוב הזה, אבל אנחנו צריכים לקום ולתת מכה בחזרה. גם אני עושה טעויות, אבל אני מבטיח שלא אחזור על אותה טעות".

יונתן אלון אמר בנוגע לרנדולף: "אין פה שום בגידה ושום דבר, זה ספורט מקצועני. כל שחקן צריך לקבל בקיץ את ההחלטות הכי טובות עבורו. זה לא גורם לי פחות לאהוב ולא להעריך אותו ואת מה שהוא תרם לנו. אם הוא ישחק במכבי, אני מאחל לו שיקלע 30 ויפסיד בכל משחק. אני מחבק אותו ותמיד אהיה שם בשבילו. נצטרך להתחרות בו על המגרש ולהראות לו שהוא עשה בחירה לא טובה".

מתן אדלסון, בעלי הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לוקח אחריות. מתן אדלסון/ברני ארדוב

על הליך הבחירה במאמן אמר אדלסון: "יש פה פשרה, למרות שיונתן עשה עבודה טובה מאוד והגיע לאחוזי הצלחה גבוהים. בהתחשב בנסיבות, זה צעד נכון. לא יכולנו להביא לכאן את פיל ג'קסון".

על האיחוד בין היורוקאפ ל-BCL אמר אדלסון: "זה ללא ספק היה חלק מהשיקולים שלנו בהחלטה לעבור ליורוקאפ. המטרה הסופית שלנו היא להגיע ליורוליג, אנחנו לא מתביישים לומר את זה. חשבנו שזה הזמן הנכון לעשות את הצעד הזה".

על מעמדו כמאמן אמר יונתן אלון: "המציאות והסיטואציה מנצחת כל דבר. בהפועל ירושלים שואלים מה נכון לקבוצה, ואני עושה מה שטוב לקבוצה. אישית, אם לא אצליח ואיכשל, שימצאו את הכי טוב שיחליפו אותי - אבל אני לא מתכנן להיכשל, ככה שזה לא מעניין אותי".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
יונתן אלון, דן שמיר, הפועל ירושלים. ברני ארדוב
הצוות החדש. שמיר ואלון/ברני ארדוב

גל מקל סיכם: "אנחנו מאמינים שהקאדר הישראלי שנמצא כאן יוביל אותנו בשנים הקרובות. רצינו להביא מאמן עם שם גדול, רצינו מאמן עם ניסיון ביורוליג או עם תואר בליגה בכירה, אבל לא הייתה היענות לבוא לכאן. הבנו שבשלב הזה חשוב שיהיה צוות כחול-לבן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully