וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יקשיב לרמזים? הפגישה המכרעת בין קריאף לאברמוב

23.6.2024 / 6:25

בבית"ר נוטים שלא להמשיך עם הקפטן, גם בסביבתו מייעצים לו לוותר, אך התמונה תתבהר לאחר שיחה עם הבעלים. במועדון ממתינים לחתימה של נידם, ומסמנים את אריק ינקו

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

לאחר החתמתו של סילבה קאני, בית"ר ירושלים רוצה להמשיך להתחזק על מנת להגיע לפתיחת האימונים והמחנה בבולגריה עם סגל ראוי. מי שעשוי להיות הבא שיחתום הוא נדב נידם. מה שמפריד בין הקשר לבין בית"ר ירושלים בשלב אלו השיחות עם מכבי תל אביב אליה נידם שייך. במועדון בכל זאת ממתינים להצטרפותו, אלא אם ימצא קבוצה בחו"ל.

היום (ראשון) צפויה להתקיים שיחה בין ברק אברמוב לאופיר קריאף שאחריה יוכרע עתידו. הנטייה היא להודיע לקפטן כי לא ימשיך, ובמקביל גם בסביבת השחקן מפצירים בקריאף לוותר ולא להישאר במקום שלא רוצים אותו, משום שמדובר בסיטואציה לא בריאה עבור שני הצדדים.

במועדון ממתינים לתשובה מבלם זר ואופטימיים בנוגע לאפשרות לצרף אחד כזה, ובמקביל מקווים להתפתחויות חיוביות בגזרת אורי דהן ומחפשים בלם ישראלי נוסף. בנוגע לדהן, גם לאחר שיחת ריכוך שתתקיים עם מכבי חיפה, לא בטוח שהוא ישוחרר בשלב הזה.

אופיר קריאף, בית"ר ירושלים. אריאל שלום
זה מתקרב. קריאף/אריאל שלום

האזינו: אופיר סער עם עדכוני בית"ר ירושלים

הניסיונות לשכנע את הקונגולזי בריאן שיפנגה לחתום נמשכו גם אתמול בערב, אבל בית"ר לא תמתין לו מעבר לימים הקרובים ובמקביל מחפשת שחקן כנף שיכול לשחק גם כחלוץ.

בנוגע לעמדת השוער השני, במועדון מחפשים שחקן עם רקע בליגת העל. לאחר שגיא הרמן וניב אנטמן ירדו מהפרק, השמות של אריק ינקו ויונתן שאבי עלו. בבית"ר מקציבים סכום נמוך יחסית לשוער שני בשל מגבלות תקציב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully