וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך לפורטוגל: כרם זועבי סיכם ל-4 שנים בריו אבה

22.4.2024 / 11:30

הכישרון הצעיר של הפועל ירושלים, שהיה מחוזר גם על ידי מכבי תל אביב, יעבור לקבוצה הפורטוגלית שתרכוש אותו תמורת 800 אלף יורו. עם חלק מהכסף שייכנס ממכירתו, האדומים ינסו לרכוש את אור רויזמן

תקציר: הפועל באר שבע - מכבי תל אביב 0:1/ספורט1

בדרך לפורטוגל: כרם זועבי, שחקנה הצעיר בן ה-18 של הפועל ירושלים, סיכם לארבע שנים בקבוצת ריו אבה הפורטוגלית. זועבי זכה להתעניינות גם ממכבי תל אביב ו-ויקטוריה פלזן הצ'כית, אך הפורטוגלים הסכימו לשלם את סעיף השיחרור שלו בסך 800 אלף יורו. ריו אבה סיימה העונה במקום ה-11 בפורטוגל, אך בעלי הקבוצה החליט להשקיע סכומים גבוהים במטרה לנסות ולהשיג כרטיס לאירופה בעונה הבאה והוא גבר במאבק על ויקטוריה פלזן הצ'כית, שגם התעניינה בשחקן.

כרם זועבי הפועל ירושלים. דני מרון
עובר לאירופה. כרם זועבי/דני מרון

בעונה החולפת היו לזועבי שלושה שערים בליגת העל לבוגרים (השחקן הכי צעיר שכבש העונה בליגה הבכירה), על אף ששיחק במקביל גם בקבוצת הנוער של הפועל ירושלים, כשבפתיחת הפלייאוף התחתון גם הוסיף בישול בניצחון הביתי של האדומים מהבירה 0:2 על מכבי פתח תקוה. הוא נחשב לכוכב נבחרת הנוער ולאחד השחקנים המבטיחים בשנתון 2006.

את חלק מהכסף שייכנס ממכירתו של זועבי, הפועל ירושלים תנסה להשקיע כדי לרכוש את שחקן הכנף אור רויזמן ממכבי תל אביב, שהושאל לקבוצתו של זיו אריה בעונה האחרונה.

  • עוד באותו נושא:
  • כרם זועבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully