וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים ואופיר קריאף בדרך לפרידה?

22.6.2024 / 11:20

ברק אברמוב לא שוכח לקפטן את התסכול לאחר הקיצוץ בשכר. השחקן רוצה להמשיך שנת פרישה, כשברקע המועדון לא רוצה עימות עם הקהל

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

סאגת אופיר קריאף תגיעה לסיומה הערב או מחר (ראשון), כשבבית"ר ירושלים יקבלו החלטה סופית באם להיפרד מהקפטן ולא להציע לו חוזה לעונה נוספת במועדון. למעשה, העניין עם קריאף אינו נעוץ בקטע המקצועי, אלא בהתנהלות שלו לאחר גמר הגביע לפני שנה, אז חתם על חוזה חדש עם קיצוץ של 60% בשכרו ביחס לשנים קודמות.

קריאף היה מתוסכל והבהיר זאת. בבית"ר כעסו על הקשר וזה הביא לנקודת רתיחה מול ברק אברמוב, שבאיזשהו שלב רצה לחתוך אותו כבר בחודש ינואר. בעידן אלמוג כהן וברק יצחקי לא היו בעיות עם קריאף והיה נראה כי הוא ימשיך, אך ברק אברמוב לא שוכח את החלק הראשון של העונה ובשלב זה נוטה להיפרד מהשחקן.

אופיר קריאף בית"ר ירושלים. דני מרון
בדרך החוצה? קריאף/דני מרון

איפה הבעיה? היא נעוצה בקהל. בסופו של יום אברמוב עצמו אמר כי הוא אינו יכול לתת לבית"ר איכות. במועדונים מהסוג הזה בהם לא ניתן להתמודד על התואר, הקהל מאוד משפיע על קבלת ההחלטות. אלא שלא כל אוהדי בית"ר מאחורי קריאף, אך יש לו לובי גדול מאוד, הוא אהוב על ילדים בירושלים, ולא פחות חשוב, עבור "לה פמיליה". הוא השחקן שלהם.

וכאן הדילמה של אברמוב. מצד אחד הוא עם בטן מלאה על קריאף ומנגד הודעות מהקהל ואיומים לפתוח עצומות, כך שההחלטה לא פשוטה. אוטוטו זה ייגמר, ככל הנראה בפרידה. קיימת גם האפשרות שאברמוב ייקח את השחקן לשיחה ודברים ישתנו, אך נראה כי הסיכויים לכך נמוכים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully