וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כמה ויאגרה יש בעולם?": האייקון בן ה-72 יוצא עם מעודדת בת 24

22.6.2024 / 8:00

בארה"ב התבדחו על הקשר בין אגדת הפוטבול ביל בליצ'יק וחברתו הצעירה ג'ורדון הדסון: "הילדה שומעת פעמוני חתונה, השאלה אם הוא מסוגל לשמוע אותם"

"דריבל", 20.6/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: נתי ברנד

ביל בליצ'יק הוא אחד המאמנים הגדולים בתולדות ה-NFL, אבל אחרי שסיים קדנציה מפוארת בת 24 שנים בניו אינגלנד פטריוטס, הוא תופס את הכותרות מסיבות אחרות לגמרי. המאמן בן ה-72, שזכה בשש אליפויות והופיע תשע פעמים בסופרבול, מנהל כעת מערכת יחסים זוגית עם מעודדת בת 24 בשם ג'ורדון הדסון. כן, היא נולדה אחרי שהתמנה למאמן הפטריוטס.

בתכנית "דה ויו" עסקו בהרחבה בחיי האהבה של בליצ'יק ובהפרש הגילאים שעומד על כמעט יובל שנים. המנחה ג'וי בהר, כבר בת 81, התבדחה: "הילדה הזו שומעת פעמוני חתונה, השאלה היא האם הוא מסוגל לשמוע אותם?". לאחר מכן הוסיפה: "זה כאילו אני אצא עם טימותי שאלאמה בן ה-28". כאשר שרה היינס הציעה יתרונות בקשר ואמרה שאולי כיף לה, בהר השיבה: "לא בחדר השינה, הוא לא... יש גבול לכמה ויאגרה יש בעולם, בסדר?".

הקומיקאית שמרה עקיצה נוספת לסיום וסיכמה: "הוא מבוגר ממנה ב-48 שנה. כשהיא תהיה בת 48, הוא יהיה בכד על האח".

ב-TMZ דווח בשבוע שעבר על הקשר הרומנטי בין השניים, לאחר שבליצ'יק סיים קשר ממושך עם לינדה הולידיי. לפי אחת מחברותיה של הדסון לקבוצת המעודדות, היא הכירה את המאמן בטיסה לפלורידה כבר ב-2021. הם יצרו קשר ושמרו על ידידות בחודשים הבאים, והפכו רציניים יותר לאחר מכן. לפי TMZ, הדסון גם הגיעה בחשאי למשחקי הפטריוטס ב-2022 וגם ב-2023, עד שהחליטו להיראות יחד בציבור לאחרונה.

בליצ'יק נצפה תומך בה בתחרות מעודדות בחודש מרץ האחרון והצטרף אליה לנסיעת עבודה לקרואטיה. הדסון, שהייתה מלכת היופי של מסצ'וסטס ב-2020, הגיעה יחד איתו לטקס היכל התהילה של טום בריידי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully