וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבה קאני חתם לארבע שנים בבית"ר. פערים בעסקת נידם

21.6.2024 / 11:45

בבירה הודיעו ששחקן הכנף נרכש, אוסטריה וינה מסרה: "העסקה סוכמה, אבל עוד לא נחתמה". בבירה קרובים לסיכום עם מכבי ת"א על תנאי השאלתו של הקשר, אך נותרו מספר מכשולים בדרך לחתימה

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים ממשיכה לבנות את הסגל לעונה הבאה, והיום (שישי) השלימה החתמה מסקרנת: סילבה קאני בן ה-21, אקס בני יהודה שמחזיק בתעודת זהות ישראלית, נרכש מאוסטריה וינה על פי הודעת המועדון וחתם לארבע שנים בקבוצה. יש לציין שבאוסטריה וינה הוציאו הודעת הכחשה לפיה העסקה בין הצדדים אכן סוכמה, אבל בשלב זה עוד לא נחתמה.

קאני, בן 21, 1.87 מטרים, בעל רגל שמאל חזקה, אשר מסוגל לשחק גם בכנף שמאל גם בימין וגם בתור חלוץ. הוא התגלה בבני יהודה, שם גם גדל ועבר לאוסטריה וינה, ממנה הושאל וכעת הוא חוזר לישראל לקבוצה של המדינה.

"אנחנו שמחים לקבל את קאני למשפחת בית"ר", אמר המנהל המקצועי אלמוג כהן. "מדובר בכישרון גדול שמתאים מאוד לסגנון המשחק שאנחנו מתווים ולדרך שהמועדון רוצה ללכת בה בשנים הקרובות. אנחנו עובדים בצורה יסודית כדי לבנות סגל ראוי שיתמודד בעונה הבאה למעלה".

קאני אמר לאחר שחתם על חוזהו: "ברגע שקיבלתי את הפניה של בית"ר רציתי מאוד שהעסקה תצא לפועל ושאגיע לכאן. אני מכיר ויודע מה זה הקהל של בית"ר ואת העוצמה של טדי. דיברתי עם הצוות המקצועי ואני מחכה כבר להתחיל. מודה לבעלי הקבוצה ברק אברמוב ולהנהלת הקבוצה על האמון והנחישות להנחית אותי כאן. מחכה להתחיל כבר ובטוח שהולכים לתקופה נהדרת ביחד".

סילבה קאני, בית"ר ירושלים. בית"ר ירושלים, אתר רשמי
וולקאם. קאני/אתר רשמי, בית"ר ירושלים

למרות שבית"ר ירושלים קרובה לסיכום עם מכבי תל אביב על השאלתו של נדב נידם, ישנם כרגע שני נושאים פתוחים שעדיין לא נסגרו בין השחקן לבין מכבי תל אביב.

בשלב זה יש גם פערים בין בית"ר לשחקן, שלא פוסל להמתין לאופציה בחו"ל. בנוסף, השחקן ומכבי תל אביב בשיחות על כך שיחתום לעונה נוספת לפני שיושאל, ועדיין אין הסכמות על הפרטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
דור מיכה שחקן בית"ר ירושלים לפני נדב נידם שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
ישתפו פעולה? דור מיכה לצד נדב נידם/ברני ארדוב

אם נידם יחתום בסופו של דבר, בית"ר תצרף ישראלי נוסף לעמדה קדמית יותר בקישור ובנוסף בלם זר, שני בלמים ישראלים (בתקווה שאחד מהם יהיה אורי דהן, כרגע אין התקדמות עם מכבי חיפה) ושחקן זר לחלק הקדמי. את משבצת הזר בחלק הקדמי אמור למלא בריאן שיפנגה הקונגולזי, כאשר עם הזר השישי ימתינו בשלב זה עד שתתבהר התמונה בנוגע לשאר הסגל.

במקביל, ניב אנטמן ויונתן שאבי מועמדים לעמדת השוער השני. עם השניים מתקיימות שיחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully