וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בבית"ר ירושלים לוחצים על שיפנגה, נידם מתקרב וקאני יחתום

21.6.2024 / 6:35

ההסכם בין בית"ר לאוסטריה וינה אמור להיסגר סופית ואחריו יחתום הקשר על חוזה ארוך טווח. מאמצים לשכנע את הקונגולזי. גם קשר מכבי ת"א בדרך

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

סילבה קאני יחתום היום (שישי) בבית"ר ירושלים על חוזה ארוך טווח. הקשר מטוגו, שיכול לשחק כישראלי, סיכם את תנאיו במועדון והיום בבוקר צפוי להיסגר סופית ההסכם בין בית"ר לאוסטריה וינה, שאחריו יחתום במועדון לארבע שנים.

בנוגע לבריאן שיפנגה, כל התנאים שלו סוכמו לשנה וגם לשנתיים אם יסכים, כאשר היום יימשך מסע השכנועים מול השחקן ואשתו. ל"מערכה" נשלחים גם קונגולזים ששיחקו ומשחקים בישראל, ובמועדון ירצו תשובה סופית עד לסוף השבוע. מאות אוהדים הציפו אתמול את שיפנגה ובת זוגו בהודעות, בתקווה להשפיע על החלטתו.

אם גם הקונגולזי יחתום, בית"ר תרד סופית מיונתן כהן, למרות שגם אם לא יחתום הסיכויים לצירוף הקשר נמוכים והעדיפות תהיה לחפש זר בכנף שמאל. בנוגע לנדב נידם, השחקן מעוניין להגיע לבית"ר אך עדיין לא סוכמו פרטי ההשאלה מול מכבי תל אביב. יחד עם זאת, כל הצדדים אופטימיים שהעסקה תיסגר.

סילבה קאני שחקן אוסטריה וינה. Guenther Iby, GettyImages
החתמה מסקרנת. סילבה קאני/GettyImages, Guenther Iby

בעניין נידם, אחת האפשרות היא שיחתום לעונה נוספת במכבי תל אביב ויושאל, או שישחק בבית"ר ואם היא תרצה אותו בסיום העונה היא תהיה מחוייבת לדמי השבחה שינועו סביב 750 אלף שקלים. בכל מקרה, מדובר בפרטים שעדיין לא סוכמו בין הצדדים.

בנוסף, לאחר השאלת רוי ששון לבני יהודה, בבית"ר בודקים את אופציית ניב אנטמן לעמדת השוער השני, כאשר במקביל נבדקות אופציות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully