וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתפוגג החשד לסחיטתו של הכדורגלן ענאן חלאילי

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 16:54

פרסום ראשון: ביום ראשון יוגש כתב אישום בפרשה, אך בחשד לסחיטת אחרים ולא בעניינו של הכוכב שנמכר ממכבי חיפה לאוניון סן ז'ילואז

מחוץ לקווים, 19.6.24/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: זיו שטיינר

החשד לסחיטתו של ענאן חלאילי, כוכב נבחרת ישראל שעבר השבוע רשמית ממכבי חיפה לאוניון סן ז'ילואז הבלגית תמורת כ-7.5 מיליון יורו, מתפוגג. ביום ראשון יוגש כתב אישום בפרשה, אך בחשד לסחיטת אחרים.

היום (רביעי) נעתר השופט בוריס שרמן בדיונים נפרדים לבקשת רס"ב טל רותם, בשם היחידה המרכזית של מחוז חוף החוקרת את הפרשה, והוא האריך את מעצר ארבעת החשודים המרכזיים. החשודים הם אמיר סעיד בן 35 מחיפה, איאל אבו נסרה בן ה-31 מחיפה, מוחמד חסונה בן 28 מתל אביב - אותם מייצג עו"ד חליל ביאדי, וגם מג'די נעים בן ה-34 ממעלות-תרשיחא, המיוצג על ידי עו"ד כמיל עודה.

לארבעה מיוחסות בין היתר עבירות גביית דמי חסות, סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, הצתת רכב מנועי במזיד והצתה וזאת לאורך תקופה של מספר חודשים. מוקדם יותר, מבלי להביאו לבית המשפט, שיחררו החוקרים את מי שכזכור בעת מעצרו ניסה להימלט, קפץ מחלון ושבר את רגלו, עלי עבוד בן 30 מכפר עילוט, המיוצג על ידי עו"ד מוטלק בדראן.

ענאן חלאילי מכבי חיפה. אריאל שלום
ענאן חלאילי/אריאל שלום

בעדותו במשטרה מסר חלאילי: "זרקו רימון ברחוב שלנו. אני לא יודע אם זה כוון אלינו או למישהו אחר ברחוב. אני לא חושד באיש כי מעולם לא הייתי מסוכסך עם אף אחד, ולא פנו אליי ישירות אחרי המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully