וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש ודני פרנקו ירצו בכנס מאמני היורוליג באתונה

19.6.2024 / 16:13

ארגון המאמנים יקיים בסוף השבוע קונגרס של שלושה ימים באתונה. מאמן מכבי תל אביב ומאמן הפועל תל אביב לשעבר יציגו את שיטות ההתקפה שלהם, לצד ראיאקוביץ', אוברדוביץ', איטודיס, ברצוקאס, מתאו וגם השופט דיפאללה

שחקני מכבי תל אביב חוגגים עם האוהדים את הזכייה באליפות/צילום: סאשה ורגס

ארגון מאמני היורוליג יתכנס מחר (חמישי) לקונגרס בן ארבעה ימים באתונה, שבמסגרתו יתקיימו הרצאות, פאנלים וסשנים של ראש בראש. בין המרצים יהיו גם שני ישראלים - עודד קטש ודני פרנקו.

מאמן מכבי תל אביב ירצה על תורת ההתקפה שלו עם שני גבוהים, ומאמן הפועל תל אביב יסביר את האלמנטים שהופכים מתפרצת להתקפה מוקדמת.

בין היתר יהיו הרצאות גם של מאמן טורונטו ראפטורס דרקו ראיאקוביץ', מאמן ריאל מדריד צ'וס מתאו, מאמן אולימפיאקוס יורגוס ברצוקאס, מאמן פרטיזן בלגרד ז'ליקו אוברדוביץ' שיאחד כוחות על הבמה עם עוזרו המיתולוגי דימיטריס איטודיס, וגם השופט מהדי דיפאללה, שניהל את ארבעת משחקיה האחרונים של פנאתינייקוס בדרך לזכייה ביורוליג. מתאו יקבל במהלך הכנס את פרס מאמן העונה במפעל.

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש עם מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו. דני מרון
בין המרצים. דני פרנקו עם עודד קטש/דני מרון

קטש בן ה-49 זכה ביום שני באליפות הרביעית שלו כמאמן, לאחר שמכבי תל אביב השלימה 1:2 בסדרת הגמר מול הפועל תל אביב, אותה אימן פרנקו עד לפני כחודשיים וחצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully