וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישוב? הפועל חיפה מנסה להחזיר את אנתוני איזוצ'וקוו

עודכן לאחרונה: 19.6.2024 / 20:01

רוני לוי ממשיך במאמציו לצרף בלם זר ומעוניין בניגרי בן ה-26, ששיחק במועדון בעונת 2021/22. במועדון מנסים לרצות את מאיימבו

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

הפועל חיפה מעוניינת להשיב לשורותיה את אנתוני איזוצ'וקוו. כידוע, רוני לוי מעוניין לצרף בלם זר נוסף שישחק ביחד עם ג'ורג' דיבה ופרנן מאיימבו.

הבלם הניגרי בן ה-26 שיחק כבר במועדון בעונת 2021/22 וכעת האדומים רוצים להחזירו. שיחות ראשוניות כבר החלו בנושא, והאדומים מקווים להאיץ את המגעים עם איזוצ'וקוו, שחתם בינואר האחרון בליגה הסינית.

שחקן הפועל חיפה אנתוני איזוצ'וקוו. מאור אלקסלסי
ישוב לקדנציה שנייה? איזוצ'וקוו/מאור אלקסלסי

אשר למאיימבו, בהפועל חיפה חוששים מהרצון של הבלם המצטיין לעזוב ומעריכים שזה בעיקר רוצה לשדרג את חוזהו. שיחות בנושא כבר התנהלו מולו ובמועדון יעשו מאמצים גדולים להשאירו בכפוף לחוזהו, בתקווה שבתום השיחות שני הצדדים יהיו מרוצים.

הפועל חיפה החתימה בפגרה את דור חוגי. האדומים נפרדו מתומר יוספי, מוחמד קמארה, ייסמאו קבדה ופליפה סנטוס.

הפועל חיפה חתמה על הסכם עם חברת 'GO-OUT' לשיווק ומכירת כרטיסים ומנויים לשתי העונות הקרובות, במסגרת ההסכם החברה אף תשמש כספונסרית של האדומים. חברת 'GO-OUT', היא פלטפורמה טכנולוגית אשר פועלת בלמעלה מ-10 מדינות ברחבי העולם ומאפשרת לקבוצות ספורט ולמארגני אירועי תרבות ובידור לנהל באופן עצמאי ונוח את מכירת הכרטיסים וניהול המינויים. הפלטפורמה הטכנולוגית ידועה בחווית המשתמש הקלה והנוחה שהיא מעניקה לקבוצות, בדגש על אוהדים ותפעול מהיר ויעיל מהטלפון הנייד.

במסגרת הסכם החסות שנחתם לשנתיים הקרובות חברת 'GO-OUT' תשמש כאחת מהספונסריות המרכזיות של המועדון. עוד סוכם בין המועדון לחברה על סדרת שיתופי פעולה בתחום קידום מכירות, קשרי אוהדים וקהילה ושיפור חווית הצפייה והמשתמש.

הבעלים יואב כץ, הודה למנכ"ל 'GO-OUT' יותם כהן על הבעת האמון במועדון. בימים הקרובים ובמקביל לכניסת חברת GO-OUT לשיתוף פעולה רשמי עם המועדון, תשיק הקבוצה קמפיין מנויים לעונה הקרובה ואף תציג את התלבושת הרשמית החדשה לעונת המשחקים 2024/2025.

יותם כהן: "אנו שמחים ונרגשים לשתף פעולה עם מועדון הכדורגל הפועל חיפה. אחד מהמועדונים המובילים והותיקים בכדורגל הישראלי. אנו בטוחים ששיתוף הפעולה וחווית המשתמש המתקדמת שלנו, תגדיל את הכנסות הקבוצה ממכירת כרטיסים ומנויים וכמובן תתרום לחוויית משתמש נוחה וקשר רציף עם האוהדים במטרה להגדיל את כמו האדומים ביציעים בשנים הקרובות". עוד מוסיף כהן: "אני מודה לבעלים יואב כץ ולאנשי הנהלת המועדון על שיתוף הפעולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully