וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יו"ר הפועל לוד לשעבר בני רגב הלך לעולמו: "שם את לוד על המפה"

עודכן לאחרונה: 18.6.2024 / 11:07

היו"ר המיתולוגי, שהיה שותף לזכייה ההיסטורית בגביע המדינה, היה בן 79 במותו. אברהם לב: "עשה את הפועל לוד למועדון גדול. איש של מילה"

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

בני רגב, ראש עיריית לוד ויו"ר הפועל לוד לשעבר, הלך היום (שלישי) לעולמו בגיל 79. רגב הצטרף למועדון במהלך שנות ה-70 וסייע לו להעפיל מליגה ב' כל הדרך לליגה הלאומית ב-1982. ב-1984 היה שותף גם להישג ההיסטורי - אותה זכייה בלתי נשכחת בגביע המדינה. ב-2010 נידון ל-18 חודשי מאסר בפועל, לאחר שהורשע בקבלת שוחד מאיש העסקים דודי אפל. באפריל שעבר הוחלט לקרוא על שמו לאצטדיון בעיר.

"עצוב, לפני תקופה קצרה עשו לבני רגב טקס הוקרה מרגש אליו הגיעו מאות אנשים, בהם כל בכירי הכדורגל בישראל", אמר שחקן הקבוצה לשעבר יעקב הלל. "הוא האיש ששם את לוד מעשית על המפה. אותי אישית הוא שלח בגיל 16 וחצי למחנה אימונים באירופה. התרגשתי מאוד מאוד".

עופר שטרית הוסיף: "בני היה האיש החזק בהפועל לוד. זה היה הבית שלו עוד בזמנים שאבא שלי שיחק. הוא תרם המון לעיר לוד והביא את הפועל לוד בשיא לזכיה בגביע המדינה, משתתף בצער המשפחה".

יו"ר הפועל לוד לשעבר בני רגב. באדיבות המשפחה
יו"ר הפועל לוד לשעבר בני רגב/באדיבות המשפחה
יו"ר הפועל לוד לשעבר בני רגב, אחרי הזכייה בגביע המדינה ב-1984. באדיבות המשפחה
יו"ר הפועל לוד לשעבר בני רגב, אחרי הזכייה בגביע המדינה ב-1984/באדיבות המשפחה

שחקן הקבוצה לשעבר אברהם לב אמר: "מבחינתי הלך לעולמו האיש החזק והאהוב בלוד. הוא היה ראש העיר עוד לפני שנבחר במעמדו. רגב עשה את הפועל לוד למועדון גדול. איש של מילה, אין אנשים כמוהו. עצוב לי מאוד".

האצטדיון בלוד נקרא על שמו של בני רגב לפני חודשיים, יומיים לפני פטירת אחיו שהיה קרוב מאוד אליו. הם גרו בשכנות והיו שותפים בצעירותם בתקופה של הזכייה בגביע.

  • עוד באותו נושא:
  • לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully