וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל יצחק חתם בבני יהודה, שקרובה לצירוף שחקן כנף זר

עודכן לאחרונה: 17.6.2024 / 20:25

מלך שערי הלאומית בעונה שעברה שב לקבוצה בה גדל: "גדלתי בשכונה ורציתי לחזור הביתה". הכתומים גם על סף החתמת יאיר קסטרו, הקולומביאני שכבש שבעה שערים ובישל עוד ארבעה בזקאקיו הקפריסאית

מחוץ לקווים 17.06.2024/אולפן וואלה

בני יהודה קרובה להחתים את שחקן הכנף הקולומביאני יאיר קסטרו בן ה-27, ששיחק בעונה האחרונה בזקאקיו הקפריסאית ובמדיה כבש 7 שערים ובישל עוד 4 ב-25 הופעות ליגה. השחקן משחק גם בכנף ימין וגם בשמאל, עמדות חסרות בבני יהודה.

קסטרו הגיע לקפריסין בגיל צעיר, כאשר הצטרף לדוקסה בקיץ 2016, בגיל 19 בלבד. כעבור שנתיים עבר לפורטוגל ושלוש שנים לאחר מכן שב לקפריסין, אבל לליגה הבכירה שב רק כאשר חתם בזקאקיו בינואר בשנה שעברה.

הביצועים של יאיר קסטרו

מי שכן השלים את מעברו לבני יהודה הוא גיל יצחק, מלך שערי הליגה העונה בעונה החולפת שעזב את מכבי יפו ושב למועדון נעוריו. החלוץ שיחגוג את יום הולדתו ה-31 בסוף החודש, עשה את צעדיו הראשונים בקבוצת הבוגרים של בני יהודה, כאשר היה שותף לעליית הליגה לפני כעשור בעונת 2014/15. בימיו בקבוצת הנוער סיים כמלך שערי הליגה הבכירה. בהמשך שיחק בין היתר במכבי שעריים, הפועל ראשון לציון, מכבי חיפה, הפועל תל אביב, הפועל כפר סבא, מכבי נתניה, הפועל אום אל פאחם ומכבי יפו, שם כבש אשתקד 22 שערים, "בני יהודה זה הבית, גדלתי בשכונה, אני רציתי לחזור לכאן. אני מכיר את האנשים, חי את הקהל ואוהד את הקבוצה. יש לכולנו את אותה המטרה, עבודה קשה לפנינו, אני מאוד שמח שאני כאן", אמר אחרי החתימה".

כזכור, לאחרונה הוחתם במועדון המאמן דוד מרטן. בני יהודה לא הצליחה להעפיל לליגת העל ותשחק עונה נוספת בלאומית, כאשר המטרה הברורה היא לעלות ליגה ובמועדון יבצעו חיזוק משמעותי בקיץ.

  • עוד באותו נושא:
  • בני יהודה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully