וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תומר חמד נפרד ממכבי חיפה: "אתגר חדש וגדול מחכה לי"

17.6.2024 / 15:04

המועדון והחלוץ הודיעו על סיום הקדנציה, כעת הוא מתלבט בין הצעות לשחק בארץ למעבר לתפקיד מקצועי בברייטון: "סגירת המעגל הזו הייתה מאוד מיוחדת עבורי, הבנתי מה זה להיות סמל פה"

עצורים בחשד לקשירת קשר לסחיטת שחקן מוכר מאוד ממכבי חיפה/דוברות המשטרה

תומר חמד ומכבי חיפה הודיעו היום (שני) על סיום הקדנציה השנייה של החלוץ במועדון. הירוקים עשו זאת באתר הרשמי, בעוד שחמד פרסם פוסט פרידה בחשבון האינסטגרם שלו. ההתלבטות הגדולה שלו היא האם להיענות להצעה מברייטון האנגלית, כאשר במקרה כזה הוא יפרוש מכדורגל. החלוץ מחזיק בהצעות לשחק בישראל, אבל האפשרות לחזור למועדון מהפרמיירליג בתפקיד מקצועי גורמת לו להתלבט מאוד ולשקול סיום של קריירת המשחק.

"אני רוצה להודות ליענקל'ה שחר ולעוזי מור שפתחו בפני את הדלת לקדנציה נוספת במכבי חיפה", כתב חמד. "חזרתי בינואר האחרון במטרה לשחק במועדון בו גדלתי ועם מחשבה להשתלב במועדון בעתיד.
‎בכל יום השתדלתי לתרום, להשפיע ולתת השראה מהניסיון ומהדרך הייחודית שלי. ‎סגירת המעגל הזו היתה מאוד מיוחדת עבורי, בתקופה הזו ענדתי את סרט הקפטן הרגשתי את ההערכה הגדולה מהקהל והבנתי מה זה להיות סמל במכבי חיפה. ‎עולם הכדורגל אף פעם לא צפוי ועכשיו אתגר חדש וגדול מחכה לי. כמו בכל שלב בקריירה שלי אני מצפה ומתרגש לקראתו. ‎תודה רבה על כל האהבה קהל ירוק, נהנתי ללבוש שוב את המדים הירוקים ולשחק למענכם ולמען המועדון. אולי עוד נתראה בעתיד. אתם הבית, אוהב אתכם מהלב, תומר".

ממכבי חיפה נמסר: "המועדון מודה לשחקן הבית, ששב בינואר הביתה. תומר גדל במחלקת הנוער הירוקה ושיחק בכל קבוצות הנוער והנערים, זכה עם הקבוצה הבוגרת באליפות ועשה קריירה מפוארת בחו"ל. הוא רשם במדים הירוקים 91 הופעות בכל המסגרות, בהן כבש 27 שערים. אנו מאחלים לתומר המון בהצלחה בהמשך הדרך".

לאתר של מכבי חיפה מסר חמד: "תודה למועדון, לקהל ולשחקנים על תקופה מרגשת במועדון בו גדלתי. נהניתי מכל רגע בו לבשתי את המדים הירוקים. זה הזמן שלי להמשיך קדימה לעבר האתגר הבא. אני מאחל לכולם המון בהצלחה ושנזכה כולנו לבשורות טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully