וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקוע בבירה: מדוע אין הצעות על ירדן שועה?

17.6.2024 / 9:42

לשחקן סעיף שחרור נמוך יחסית מבית"ר ירושלים, אלא שעברו המשמעתי, סוגיית נבחרת ישראל והנתונים המקצועיים, יוצרים ערפל מעל כל שיחה עם מתעניינות פוטנציאליות. מה צריך לקרות כדי שהוא יעבור?

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

סעיף השחרור של ירדן שועה מבית"ר ירושלים בסך 1.25 מיליון יורו, תקף עד ל-15 ביולי, אך נכון לעכשיו לא התקבלה אף הצעה על השחקן ובבית"ר מתחילים להבין שישנו סיכוי לא קטן שהוא יישאר בעונה הבאה.

האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

שועה, שחגג אתמול 25, סיפק מספרים ראויים בשתי העונות האחרונות, אך מנגד, ישנן סיבות ברורות לכך שלא מעט קבוצות להן הוא מוצע יורדות ממנו, מעבר לעובדה שבגלל המלחמה, האווירה כלפי ישראלים ויהודים אינה חיובית בחו"ל. לפני הכל, עברו של שועה רודף אותו. חיפוש ראשוני ברשת יעלה המון כותרות "בעייתיות" לגבי התנהלות החלוץ, כמו עימותים וחוסר מקצוענות שגורמים לצד השני לחשוב פעמיים. השינוי החלקי שעשה, לא מוחק את העבר.

מעבר לכך, קבוצות שהתעניינו שאלו מדוע הוא לא משחק בנבחרת הלאומית. משהוסבר להן נושא השירות הצבאי, לא כולן מעבר לים האמינו לזה, אלא ראו את ההסבר בבחינת תירוץ. לשועה גם אין כמעט הופעות או מספרים במפעלים אירופיים, דבר נוסף שמשחק לרעתו.

ירדן שועה בית"ר ירושלים לצד רועי לוי מ.ס. אשדוד. דני מרון
ירדן שועה בית"ר ירושלים לצד רועי לוי מ.ס. אשדוד/דני מרון

עוד נקודה קשורה לנתונים של שועה ברמת הניתוח האנליטי - ניידות, ספרינטים, תנועה לעומק ללא כדור, מאבקים על כדור. בהיבטים הללו עולים סימני שאלה אצל מתעניינים פוטנציאליים.

בנוגע לשכר, שועה מרוויח בבית"ר ירושלים 270 אלף דולר לעונה, ולא יעזוב תמורת פחות מחוזה רב שנתי של 400 אלף דולר לעונה לכל היותר, כך שביחד סעיף הרכישה, מדובר בסכומים גבוהים יחסית לשחקן מישראל.

כדי שדברים כן יקרו, שועה צריך מנהל מקצועי או מאמן אחד בחו"ל ש"יידלק" עליו למרות כל הסימנים המדאיגים. מאירופה ככל הנראה לא יגיע אחד כזה, אך מאיחוד האמירויות תמיד יש הפתעות, וזה גם יעד שהשחקן מאוד היה רוצה לעבור אליו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully