וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מימשה את האופציה על תאג'י, צ'יפיוקה מבוקש

16.6.2024 / 21:40

הקבוצה החתימה את הקשר בן ה-23 לשנתיים נוספות, גם אומאונגה ממשיך. הזמבי שכבש שמונה שערים במדי נס ציונה עשוי להצטרף

הגול של זאהי אחמד סכנין/ספורט1

בני סכנין מעוניינת בצ'יפיוקה סונגה, קשרה ההתקפי של סקציה נס ציונה בעונה החולפת. השחקן שרשם שמונה שערי ליגה במדי הקבוצה שירדה לליגה השלישית, מחזיק בחוזה בזסקו יונייטד מזמביה, מולדתו, אך בסכנין מקווים שיוכלו לצרפו.

צ'יפיוקה בן ה-19 נחשב לכישרון מבטיח, ולמרות העונה הלא טובה בפן הקבוצתי, הוא גילה יכולת מצוינת בליגה הלאומית. אם אכן יחתום, הקשר יהיה המחליף של קלאודיו ספינלי ששוחרר מבני סכנין. בקבוצה מתקשים בצירוף זרים חדשים, כמו מרבית הקבוצות האחרות בליגה, וההערכה היא שהעובדה שצ'יפיוקה שיחק כאן בישראל, תביא לכך שהוא ירצה להישאר - על אחת כמה וכמה כשמדובר בהצעה מליגת העל. לאחרונה הוצע השחקן לקבוצות אחרות בליגת העל, אך עושה רושם שבסכנין מאוד מעוניינים וכבר החלו במאמצים לקדם עסקה אפשרית שכזו.

סונגה צ'יפיוקה שחקן סקציה נס ציונה. דני מרון
סונגה צ'יפיוקה במדי נס ציונה/דני מרון

בינתיים הודיעה סכנין על מימוש האופציה בחוזהו של סאהר תאג'י, שהוחתם לשנתיים נוספות. הקשר בן ה-23 כבש שלושה שערים ובישל אחד נוסף בעונה החולפת, בה המשיך את קו ההשתפרות שלו מאז הצטרף לקבוצה בקיץ 2022. לפני כן שיחק בסקציה נס ציונה, הפועל כפר סבא והפועל רמת גן.

מי שעוד יישאר בקבוצה של סלובודן דראפיץ' הוא סטפן אומאונגה, אשר במועדון הכריזו על הארכת חוזהו. אומנגואה רשם עונה טובה מאוד ובסכנין שמחים על כך שהצליחו להשאירו בקבוצה. במקביל, בקבוצה מחכים לראות האם זהאי אחמד יישאר בסגל של הפועל באר שבע, ואם לא, ינסו לשאול אותו לעונה נוספת.

  • עוד באותו נושא:
  • בני סכנין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully