וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי פרשת האונס: החיים החדשים של דני אלבס

16.6.2024 / 14:30

שחקן העבר של ברצלונה מנסה להתרחק מהתקשורת ולהתנתק כמה שניתן, כאשר מחק גם את חשבון האינסטגרם שלו כדי לחיות חיים "שקטים יותר"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 13.6/ספורט1

דני אלבס רוצה לעשות שינוי. מגן העבר של ברצלונה ונבחרת ברזיל "חי את החלום" עד לדצמבר 2022, אז הואשם באונס של צעירה בבר בברצלונה. אחרי שנה מאחורי סורג ובריג, שוחרר כוכב הכדורגל הברזילאי ולמזלו- אשתו, הדוגמנית ג'ואנה סאנז, סלחה לו. בזמן שהמתין לגזר דין סופי לאחר שעירער על עונש של ארבע וחצי שנות מאסר בנוסף לחמש שנות שחרור בפיקוח, הרחקה מהנפגעת למשך תשע שנים ופיצויים על סך 150 אלף יורו, אלבס החליט לעזוב את ברצלונה לתמיד.

כדורגלן העבר החליט להתרחק מהטירוף התקשורתי סביבו ולעבור לגור בטנריף, שם נולדה וגדלה אשתו הדוגמנית. הזוג מחפש בית חוף בסנטה קרוז, האי הציורי ביותר בספרד כדי להתרחק מההמולה ולחיות חיים "שקטים יותר" כפי שפורסם בתקשורת בספרד. השמועות על מעבר אפשרי התחזקו לאחר שנודע שהכדורגלן והדוגמנית הגיעו לשם בשבוע שעבר במסגרת עבודתה ועל הדרך בדקו מספר נכסים.

דני אלבס. אינסטגרם, אתר רשמי
דני אלבס עם אשתו ג'ואנה סאנז/אתר רשמי, אינסטגרם

זמן קצר לפני יום ההולדת של ג'ואנה בשבוע שעבר נצפה אלבס בחנות מחפש מתנה עבור היום המיוחד בשנה של אשתו. כדורגלן העבר בן ה-41 צולם כשהוא עוזב את המקום לא יציב ועל קביים. הסיבה לכך, לא ידועה עד היום.

בנוסף, אלבס מחק את חשבון האינסטגרם שלו אחריו עקבו למעלה משלושים מיליון איש, וחזר להיות פעיל אחרי שחרורו מהכלא. נראה שהוא מנסה לעשות הכל כדי לשנות את חייו מהקצה לקצה אחרי תקרית האונס ששינתה את חייו.

  • עוד באותו נושא:
  • דני אלבס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully