וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המאמן הבא בדרך? הפועל חולון במגעים עם שרון אברהמי

16.6.2024 / 13:54

אחרי שדנו במועמדותם של עמית שרף, גיא גודס וסטפנוס דדאס, הסגולים עשויים לסגור בסופו של דבר עם מאמן העונה בליגת העל - שהצעיד במפתיע את קריית אתא לחצי גמר הפלייאוף

משחק האליפות של ריאל מדריד בליגה הספרדית בכדורסל/ספורט1

שבועיים בלבד חלפו מאז סיימה הפועל חולון את העונה, והיא כבר הספיקה לעבור לא מעט לבטים בנוגע לזהות המאמן בעונה הבאה. ייתכן שההתלבטות הזו בדרך לסיום ולפתרון: הסגולים מנהלים משא ומתן עם שרון אברהמי, ונראה שהוא המועמד בעל הסיכויים הגבוהים ביותר להגיע למועדון.

עוד לפני ההדחה הסופית ברבע גמר הפלייאוף, נוצר הרושם שעמית שרף יסיים את תפקידו ולא ימשיך לעונה שנייה על הקווים בהיכל הטוטו. בתחילה סימנו בחולון את סטפנוס דדאס וגיא גודס כמתקמבקים פוטנציאליים, אולם עם הזמן הולכים וגוברים הסיכויים שהיווני יישאר בהפועל תל אביב - בעוד המגעים עם גודס לא הובילו לסגירה.

בסוף השבוע שעבר צפה ועלתה מחדש האפשרות ששרף יישאר, אבל בהנהלה לא הגיעו להסכמות בנוגע אליו. הוא שוחרר, וצפוי לאמן בעונה הבאה את עירוני נס ציונה.

מאמן הפועל תל אביב סטפנוס דדאס עם מאמן עירוני קרית אתא שרון אברהמי. מאור אלקסלסי
לא מעט תהפוכות ולבטים בשבועיים. שרון אברהמי עם סטפנוס דדאס/מאור אלקסלסי

האזינו: אהרל'ה ויסברג על המגעים בין הצדדים

אברהמי הוכתר בשבוע שעבר למאמן העונה. הוא הצעיד את עירוני קריית אתא למקום השישי בטבלה ולחצי גמר הפלייאוף. אם ינחת בחולון, זו תהיה תחנתו השלישית כמאמן ראשי בליגת העל - לאחר שאימן בעבר גם את הפועל תל אביב. בחודש הבא יוביל אברהמי את נבחרת הנוער להופעה באליפות אירופה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully