וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכוון לעונת פרישה: השיחות בין קריאף לבית"ר יחודשו

16.6.2024 / 9:20

על אף הירידה במעמדו, הקפטן נחוש להמשיך לעונה נוספת וההחלטה תתקבל השבוע. דאגה ממצוקת הבלמים: אלמוג כהן ימתין לחודש הבא?

תקציר: בית"ר ירושלים - מכבי פתח תקוה 1:1/ספורט1

בבית"ר ירושלים מתקשים למצוא בלמים ולחזק את הגנת הקבוצה. מכבי חיפה לא מוכנה לשוחח על אורי דהן ללא ביטול התביעה על גדי קינדה, במועדון לא משוכנעים כי פלאמן גלאבוב הוא השחקן המתאים, זרים איכותיים לא נמצאו עד כה ובמועדון מודאגים מאיוש מרכז ההגנה. נכון לעכשיו, הקבוצה זקוקה לפחות לשלושה בלמים משמעותיים לסגל.

יחד עם זאת, במועדון מדגישים כי הקיץ השוק זז לאט וביולי תהיה תנועה הרבה יותר משמעותית - גם של שחרור שחקנים מקבוצות מובילות - כך שהדברים נראים נזילים.

בקישור השמות החמים הם אביב אברהם ואייל גולסה, אך ייתכן שאף אחד מהשניים לא יגיע והקבוצה תמשיך בחיפושים. בנוגע לאברהם הקבוצה לא מעוניינת לשלם דמי השבחה או סכום סמלי של 50 או 100 אלף שקלים, בעוד נתניה דורשת הרבה יותר. בנוגע לגולסה, במועדון עדיין ישנה התלבטות לגביו ובכל מקרה לא יוצע לו שכר של יותר מ-100 אלף דולר.

שמו של עוז בילו עלה שוב, אך הסיכוי שנתניה תסכים להעבירו בהשאלה עם אופציה או למכור מחצית מכרטיסו נמוך. האופציה של בילו עלתה בשל העיכוב בעניין יונתן כהן.

יונתן כהן, אייל גולסה שחקני מכבי תל אביב. דני מרון
העניינים זזים לאט. יונתן כהן ואייל גולסה/דני מרון

בבית"ר היו רוצים לצרף את הקשר הקולומביאני קווין רוסרו, אותו רצה אלמוג כהן עוד במכבי נתניה, אך נציגיו הבהירו כי בשלב הזה ישנן שתי קבוצות שמוכנות לשלם את דמי השחרור הנדרשים, כ-200 אלף יורו, והוא ככל הנראה לא יגיע לארץ.

בנוגע לאופיר קריאף, הקפטן מכוון לשנת פרישה במועדון, כאשר השבוע הצדדים ישוחחו שוב ותתקבל החלטה. בבית"ר חוששים כי הירידה במעמדו הכלכלי והמקצועי הפכה את קריאף בן ה-33 למתוסכל בעונה האחרונה, השחקן לא הכחיש זאת אך הסביר בשיחות עם הצוות המקצועי כי הוא במקום אחר בקריירה ומעוניין בשנת פרישה, כך שייתכן שהצדדים יגיעו להבנות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully