וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן מוכר וסוכנו נחקרו בחשד להטיית המשחק של בני יהודה

עודכן לאחרונה: 16.6.2024 / 14:59

התפתחות בחקירת החשד לעבירות שוחד והטיית משחק הליגה לאומית בין אום אל פאחם לבני יהודה: המשטרה עיכבה לחקירה עוד שני חשודים

התפתחות בחקירת החשד לעבירות שוחד והטיית משחק הליגה לאומית בין אום אל פאחם לבני יהודה: המשטרה עיכבה הבוקר (ראשון) לחקירה שחקן כדורגל וסוכן שחקנים בחשד למעורבות בהטיית המשחק.

כזכור, המשחק שבו בני יהודה הביסה 1:6 את הפועל אום אל פאחם במחזור הסיום של הליגה הלאומית גרם להרבה הרמת גבות. הכתומים היו צריכים ניצחון בהפרש כמה שיותר גבוה כדי לעלות לליגת העל, אלא שבסופו של דבר עירוני טבריה הביסה גם היא את מכבי הרצליה ועלתה היא לליגת העל.

משטרת ישראל חוקרת חשד לעבירות של שוחד והטיית המשחק המדובר. זאת בהמשך למידע מודיעיני שהתקבל לאחר סיום משחק שהתקיים לאחר המשחק. החקירה מתנהלת בלהב 433.

עו"ד ניר יסלוביץ, המייצג את השחקן מסר: "השחקן שיתף פעולה באופן מלא ומסר גירסה מפורטת, אשר מפריכה את החשדות. לא הייתה שום סיטואציה חריגה במשחקו, ואין במעשיו ובסגנונו שום פעולה של הטיית משחקים. הוא סומך על החוקרים שיגיעו לחקר האמת, והעניין יתבהר בהקדם על הצד הטוב ביותר".

שחקני בני יהודה מאוכזבים. מאור אלקסלסי
שחקני בני יהודה מתוסכלים אחרי ההפסד (למצולמים אין קשר לחשד)/מאור אלקסלסי

במסגרת החקירה נחקרו במשטרה מספר חשודים במעורבות בהטיית משחקים. גורם המעורה בחקירה טען כי בהתאחדות ידעו על ביצוע העבירות לכאורה שבוצעו סביב המשחק המדובר אך נמנעו מלהוציא את המשחק מהימורי הטוטו.

ההתאחדות לכדורגל מסרה כי "אנו מפעילים מעקבים ומנהלים בדיקות אכיפה ומניעה שונות באמצעות חברת החקירות לאורך כל העונה וביתר שאת בתקופה האחרונה. החומר הרלוונטי הועבר למשטרת ישראל כחלק ממאבק בלתי מתפשר לשמור על טוהר הספורט. נמשיך לשתף פעולה בכל דרך כדי להבטיח הגעה לחקר האמת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully