וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה בין מכבי חיפה לעפולה יצומצם משמעותית

14.6.2024 / 11:15

הירוקים מרוצים מאוד מהשת"פ, אבל הבינו שהוא צריך לקבל אופי שונה ולא ימנו מנהל מקצועי מטעמם. בעקבות ההחלטה ימונה אחראי מושאלים, אלון חרזי וסאן מנחם המועמדים המובילים לתפקיד

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

שיתוף הפעולה בין הפועל עפולה למכבי חיפה צפוי להצטמצם בצורה משמעותית בעונה הקרובה. שני המועדונים היו מרוצים מאוד משיתוף הפעולה עד כה, אך לאחר פגישות במהלך השבועות האחרונים עושה רושם שיחסי העבודה יהיו מינימליים, בין היתר בשל היצע מושאלים קטן שהירוקים יכולים להעביר לקבוצה מהליגה הלאומית.

כידוע, מאור בורג ששימש כמנהל המקצועי של המועדון מהלאומית, עמד בראש השת"פ ולמעשה המדיניות המקצועית , ההחלטות על רכש ונושאים נוספים, התקבלו על ידי בורג, איש מכבי חיפה. הקיץ בורג עזב את חיפה ועבר לתפקיד המנהל המקצועי של בני יהודה, ולאור הפגישות האחרונות עולה שלא ימונה מנהל מקצועי חדש. למעשה, יועברו מספר קטן של מושאלים לעפולה, וחיפה לא תיקח חלק בהחלטות המקצועיות שיתקבלו על ידי ראשי עפולה והמאמן יוסי ג'נאח.

בעפולה ישמחו מאוד לקבל את חמזה שיבלי, ירין לוי, ליעד חרמש ואחרים, אך מבינים שהשחקנים הללו שואפים להיות מושאלים לקבוצות בליגת העל.

שריף כיוף שוער מכבי חיפה. דני מרון
שת"פ מוצלח ש"יקבל צורה אחרת". שריף כיוף/דני מרון

בעקבות השינוי, מבינים בחיפה שפיזור המושאלים יהיה רחב יותר ולא מעט קבוצות יקלטו מושאלים משורות סגנית האלופה. בשל כך הוחלט במועדון להעמיד אחראי על מושאלים בעונה הבאה, שיהיה אמון על מעקב אחרי ההתפתחות שלהם.

לקבוצה יש מושאלים רבים, וחלקם הפכו לסיפורי הצלחהה, כולל מאור לוי שרשם עונה נהדרת במכבי פתח תקוה, רועי אלימלך שחווה עונה אישית מוצלחת בהפועל פתח תקוה, ואחרים. רשימת המושאלים כוללת גם את אביאל זרגרי, דיא סבע ואחרים, ועד כה לא היה אדם שאמון על המעקב וההתפתחות שלהם.

כעת במועדון החליטו כאמור לאייש תפקיד כזה, כאשר המועמדים העיקריים לתפקיד הם אלון חרזי וסאן מנחם. חרזי ששימש כעוזר המאמן של נבחרת ישראל, לא ממשיך עם רן בן שמעון בתפקיד ובמכבי חיפה, בה הוא ממילא מחזיק בתפקיד במחלקת הנוער, מעריכים אותו מאוד. מנחם כידוע פרש ממשחק פעיל בשל פציעה, ובמועדון קיבלו החלטה עקרונית שבכל מקרה הוא יישאר חלק מהמערכת. כעת גם הוא מועמד לתפקיד החדש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully