וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי מרדכי מונה למאמן קבוצת הנוער של מכבי חיפה

עודכן לאחרונה: 11.6.2024 / 11:47

שחקן העבר חוזר לקדנציה שלישית בקבוצת הנוער, אותה הוא הוביל בעבר לארבע אליפויות ופלייאוף ליגת האלופות: "מבחינתי זה לחזור הביתה"

איתי מרדכי חוזר למכבי חיפה: שחקן העבר מונה היום (שלישי) למאמן קבוצת הנוער של המועדון. למרדכי תהיה זו הקדנציה השלישית כמאמן קבוצת הנוער. בקדנציות הקודמות הוא הוביל את הנוער הירוק לארבע אליפויות ולפלייאוף ליגת האלופות לנוער מול בורוסיה דורטמונד. הוא גם שימש שנתיים כעוזר המאמן של הקבוצה הבוגרת ובשנים האחרונות שימש כמאמן נבחרת 18U ועוזר מאמן נבחרת הנוער שהגיעה למקום שני ביורו ולמקום שלישי במונדיאליטו. איתי זליפה, שהיה מאמן השוערים של הקבוצה הבוגרת, ישמש כמאמן השוערים של קבוצת הנוער.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני מאושר לחזור לקצף. מבחינתי זה ממש לחזור הביתה, למקום ולתפקיד שאני כל כך אוהב. אני מוכן ומחויב לעבודה הקשה, כשמטרת העל היא לפתח שחקנים עם DNA של מכבי חיפה, ולייצר סביבה מקצועית מקדמת של קבוצה התקפית והישגית".

מאמנה הזמני של מכבי חיפה איתי מרדכי. יוסי ציפקיס
קדנציה שלישית בתפקיד. איתי מרדכי/יוסי ציפקיס

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "שמחים להודיע על שובו של איתי מרדכי לתפקיד מאמן קבוצת הנוער. איתי שב לאחר הפסקה בת מספר שנים, על מנת להוביל מחדש את הדור הצעיר והמוכשר להישגים ולפיתוח שחקני העתיד של המועדון. אנו משוכנעים שאיתי ישתלב מחדש במהרה במחלקה ומאחלים לו הצלחה והנאה מרובה בתפקידו החדש/ישן. ברוך שובך איתי".

שחקן העבר אדריאן רוצ'ט ישמש כמאמן קבוצת נערים א' של מכבי חיפה. רוצ'ט בן ה-37, שהיה קפטן עירוני קרית שמונה בעונת האליפות ההיסטורית ב-2011/12 וזכה עם קבוצת נעוריו גם בגביע המדינה וגביע הטוטו, כבר שימש כעוזר מאמן בקבוצת הבוגרים של קרית שמונה וכן אימן את הנערים. הוא הודיע לראשי המועדון על כך שיסיים תפקידו ולמעשה סיכם במכבי חיפה כמאמן קבוצת הנערים הראשונה של המועדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully