וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לבקשת דגו: השחקן הבכיר שעשוי להישאר בהפועל תל אביב

11.6.2024 / 6:30

האדומים עשויים להיעתר לבקשתו של המאמן הנכנס להשאיר את טוריאל, שכרו הנמוך עשוי לסייע. הצעות נמוכות על לאיוס ובנימין, בקבוצה מחכים בסבלנות לסכומים גדולים יותר: לא ינצלו אותנו

שייע פייגנבוים ורחביה רוזנבוים במפגש שחקני עבר של הפועל תל אביב/יעקב נוי

זה לא סוד שהפועל תל אביב רוצה למכור לפחות שניים משחקניה הבכירים, אך בשלב זה במועדון לא ממהרים לעשות זאת ומאמינים שככל שהחלון יתקדם, הקבוצה תזכה להצעות גבוהות יותר עבור שחקנים.

עד כה זכה המועדון להצעות בסדר גודל של 400 אלף יורו עבור שחקנים כמו הישאם לאיוס, רן בנימין וסתיו טוריאל, כאשר הציפייה היא לסכומים גבוהים בהרבה. במועדון מרגישים כי יש מי שמנסה לנצל את הירידה והלחץ במועדון, אבל לא מתכוונים למהר. במועדון מוכנים להמתין גם ליולי-אוגוסט, עד אשר קבוצות יסכימו לשלם את הסכום הראוי - מהארץ או מחו"ל.

בנוגע לסתיו טוריאל, גם בשל שכרו הלא גבוה, במועדון בשלב זה נוטים להיענות לבקשת מסאי דגו להשאיר אותו, אך הדברים נזילים בהתאם להצעות שיתקבלו על שחקנים אחרים, והמצב הכלכלי בו יעמוד המועדון עד לתחילת העונה.

הישאם לאיוס, הפועל תל אביב. ברני ארדוב
הפועל תל אביב מחכה בסבלנות. לאיוס/ברני ארדוב

חלק קטן מעובדי המועדון עדיין לא קיבל שכר, כאשר במועדון הסבירו כי מדובר בפרילנסרים שעובדים עם חשבוניות ואין חובה לשלם להם ב-10 בחודש. בכל מקרה, הם צפויים לקבל את שכרם בתוך 7-10 ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully