וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

20 שנה למותו של יעקב גרונדמן: "איש מיוחד"

9.6.2024 / 21:29

ספורטאי עבר רבים עלו לקברו של שחקן ומאמן העבר הנערץ במלאת 20 שנה למותו. הבת ענת: "אין יום ושעה שאני לא חושבת עליו". איציק אנגלנדר: "גם שחקנים שידעו שבשבת יהיו על הספסל התלוצצו וחיבקו אותו"

הערב (ראשון) נערכה בבית העלמין ברמת השרון אזכרה לשחקן ומאמן העבר יעקב גרונדמן, במלאת 20 שנים לפטירתו בגיל 64. עשרות בני משפחה , חברים ושחקני עבר הגיעו לאירוע, אותו הנחה בחן ובטעם של געגועים דני דבורין.

הבת ענת סיפרה כי התכוונה לקיים ולערוך ביום השנה ה-20 אירוע גדול של טורניר כדורגל לזכרו של אבייה , אבל המצב המלחמתי בעזה ובצפון מנע זאת. "אבא היה אומר לי 'ענתי, עזבי, אל תעשי עכשיו שום אירוע'. אין יום ואין שעה שאני לא חושבת על אבא שלי האהוב והנערץ. החלום והרצון שלי הוא שאבא יחזור לרגע קט אלינו, להיות עם אמא יסמין, איתי, הנכדה ירדן והנינים שלו. חלפו שנים ורבים ממשיכים להגיע לאזכרות, הפכנו למשפחה מאוחדת. זכרו של אבא הוא בליבנו לעולם".

הרעיה יסמין: "הוא חסר לכולנו, אני הפכתי לסבתא רבתא, יענקלה לא זכה. אני מספרת לו בשיחות על הכר מה קורה במשפחה המורחבת. השם והדמות שלו לא ייעלמו לעולם"

יסמין וענת גרודמן על קברו של יעקב גרונדמן. באדיבות המשפחה,
יסמין וענת גרודמן על קברו של יעקב גרונדמן/באדיבות המשפחה

יו"ר הפועל כפר סבא לשעבר יואב חביב: "גרונדמן היה איש מיוחד, אצלו קודם נברא הלב ובהמשך הגוף. איש שרק תמך ועזר, איש של נתינה, חיוך וחברות לעולם. אין עוד אנשים כמו יעקב גרונדמן".

שחקן העבר יוחנן וולך: "האיש הכי נערץ עלי, המודל לחיקוי ואהבה. 20 שנים אני לא מחמיץ אזכרה של גרונדמן, הוא אימן אותי שנתיים בהפועל חיפה".

איציק אנגלנדר: "אין אדם וספורטאי כמו שהיה יענקלה, הוא דיבר עם כולם, מפורסמים ופשוטי עם בגובה העיניים, כיבד ולא רב עם איש. היו שחקנים שבמהלך השבוע גרונדמן התלוצץ איתם וחיבק אותם, הם ידעו שבשבת הם על הספסל. עבורם זה היה כבוד".

רבים מהנוכחים עסקו בסיפורי זיכרונות אישיים מגרונדמן משכונת התקווה, כמאמן-שחקן ועד ימי ש. ג בנבחרת ישראל. דני דבורין ביקש שהמשיח יקדים את בואו, ושוב נהיה יחד עם גונדמן. לאחר למעלה משעה, הניחו עשרות הנוכחים אבן על הקבר עם בקשה אישית, והביעו ביטחון בכך שגרונדמן יידע למלא אותה.

  • עוד באותו נושא:
  • אזכרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully