וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניית הסגל תקועה? בית"ר מתכוננת לשבוע של פריצת דרך

9.6.2024 / 6:15

המשא ומתן עם מיכה מתקדם באיטיות, יונתן כהן תלוי במכבי תל אביב ואורי דהן במכבי חיפה. תמונת מצב, כולל השחקנים שבבית"ר ירצו לקבל מהאלופה, שעדיין לא הגשה הצעה לרכישת עדי יונה

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בבית"ר ירושלים מקווים לקדם השבוע משא ומתן עם כמה שחקנים ולהתחיל לסגור את הסגל לקראת העונה הבאה. הפערים עם דור מיכה עדיין קיימים, יונתן כהן עדיין לא הגיע לסיכום עם מכבי תל אביב ומכבי חיפה לא משחררת בקלות את אורי דהן בשלב זה. בנוסף, המועדון צריך לתת תשובה סופית לפלאמן גלאבוב ובשלב הזה ישנם לא מעט קשיים בכל מו"מ קיים.

במקביל, בבית"ר היו רוצים לצרף ממכבי תל אביב את אחד או שניים מהשלושה בהשאלה עם אופציית רכישה: נדב נידם, אור רויזמן ומתן חוזז, אך יתכן שמכבי תל אביב תרצה להשאיל לבית"ר שחקנים רק במסגרת עסקה עתידית על עדי יונה, משהו שבשלב זה לא קורה. מכבי תל אביב עדיין לא הגישה הצעה כספית הקיץ, ושני הצדדים לוקחים את הזמן ולא ממהרים לעסקה שכזאת.

כזה דבר עוד לא ראיתם: האפליקציה החדשה של וואלה ספורט. הורידו עכשיו

מיגל סילבה שוער בית"ר ירושלים לצד דור מיכה עדי יונה. דני מרון
המפתח בידיים שלהם? מיכה ויונה לצד מיגל סילבה/דני מרון

בגלל הקושי הקיץ, בבית"ר יורים לכל הכיוונים ומשאירים אופציות על הפרק. אייל גולסה לא השחקן המועדף כרגע לקישור, אך דברים יכולים להתפתח בעניינו. אביב אברהם מעניין את בית"ר, אך היא לא תשלם עבורו דמי השבחה למכבי נתניה. בקבוצה לא ימהרו לסגור עם זרים לעמדת הכנף והחלוץ עד שלא ימצאו שחקנים מתאימים, גם אם זה יקרה בחודש יולי.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

נכון לעכשיו, המצב בבית"ר לא מזהיר אך במועדון לא לחוצים, וחושבים שהקיץ הזה כל השוק נע לאט ובשבועות הקרובים כבר יהיו התפתחויות והקבוצה תתחיל להחתים שחקנים שיאיישו את הסגל. בבית"ר עוקבים ונמצאים בשיחות עם מספר שחקנים מהלאומית ושחקנים צעירים שישלימו את הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully