וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרא, ינאי או מינצברג לבד? ההתפתחות בהפועל תל אביב

9.6.2024 / 6:10

הפועל תל אביב מתכוננת ללאומית כשעדיין לא ברור מי יהיה הבעלים שיוביל אותה, אך בינתיים תושב הסיר את מכשול הבעלות הקודמת. לחץ למכור לפחות שניים מבין לאיוס, טוריאל ובנימין

תקציר: הפועל חדרה - הפועל תל אביב 1:0/ספורט1

ביום חמישי האחרון התחייב מאיר תושב כי יישא בכל תשלום שייקבע על ידי הבנות, מגשר או בורר בינו לבין דייויד מינצברג ולא יהווה מכשול עבור הפועל תל אביב. כעת נראה כיצד יפעל דייויד מינצברג להשלמת עסקה אפשרית עם אדמונד ספרא או כל רוכש אחר, כאשר תושב התחייב להסרת המכשול וליציאת המועדון לדרך חדשה.

כזה דבר עוד לא ראיתם. האפליקציה החדשה של וואלה ספורט - הורידו עכשיו

נציגיו של תושב העריכו שתוך עשרה ימים עד שבועיים יושלם הדו"ח המקביל שיכינו על מצבה הפיננסי של הפועל תל אביב. לאחר שהמלאכה תושלם, ייפגשו נציגי תושב עם נציגי דייויד מינצברג וקרן ההשקעות בניסיון להגיע להבנות או לחילופין לפנות לבוררות או גישור מהיר, שלא יארכו יותר משבועיים. הדו"ח לא אמור לעכב את העברת הקבוצה לבעלים אחר או למציאת פתרון עבור האדומים.

יש לציין כי בשלב הזה אדמונד ספרא עדיין לא חלק מהאירוע. רק לאחר שייסגרו העניינים בין מינצברג לבעלות הקודמת, ניתן יהיה להבין אם ספרא עדיין רוצה לרכוש את הקבוצה בתנאים הנוכחיים. אגב, בכל מצב בו תושב יסכים לשלם כסף על מנת לשחרר את הפועל תל אביב, הוא לא יעשה זאת מבלי שיוודא כי הקבוצה עוברת לידיים טובות יותר, עם עתיד מבטיח.

במקביל, עופר ינאי הנחה את אנשיו לייצר מספר מודלים שיאפשרו לסייע לקבוצת הכדורגל, אך בשלב זה לא יקדם זאת עד לסיום עונת הכדורסל. כשהעונה תסתיים, ינאי יחליט אם להתחיל לעסוק בנושא, בהתאם להתפתחויות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
עופר ינאי בעלי הפועל תל אביב. ברני ארדוב
גם הוא בהמתנה. עופר ינאי/ברני ארדוב

במקביל, מסאי דגו מתחיל לגבש צוות סביבו, ורוצה את דושאן מאטוביץ' בתור עוזרו. אחד מהשניים, אריק ינקו או רובי לבקוביץ', צפויים לחתום בעמדת השוער. ישנן שיחות עם גיל יצחק שיצטרף להתקפה, כאשר גם בני יהודה מעוניינת בחלוץ. יחד עם זאת, האדומים בשלב זה תחת תקציב מוגבל מאוד ויתקשו לצרף שחקנים כל עוד לא נכנס גורם בעל יכולת כלכלית למועדון.

חלק גדול מעובדי המועדון יראו היום את שכר חודש מאי נכנס לחשבונם, בעוד אחרים יראו זאת בימים הקרובים. מעבר לכך, במועדון מבינים כי חייבים להתקדם אל עבר עסקאות למכירת שניים מתוך הישאם לאיוס, סתיו טוריאל ורן בנימין, ובמקביל לקצץ משמעותית או להגיע להתרת חוזה, לפחות לעונה שבפתח, עם עומרי אלטמן ומאוויס צ'יבוטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully