וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריבו תורגל בהתקפת הנבחרת: "כולם רוצים להוכיח את עצמם"

7.6.2024 / 13:16

חלוץ פילדלפיה צפוי לפתוח מול הונגריה בבכורה של בן שמעון, שעשוי לעלות עם שלושה בלמים. בריבו: "מתרגש ללבוש את המדים האלו"

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 6.6/ספורט1

אומנם לא מדובר במשחק רשמי, אבל עידן רן בן שמעון נבחרת ישראל ייפתח מחר (שבת, 19:00) עם משחק ידידות בחוץ נגד הונגריה. הנבחרת נחתה אתמול בהונגריה לקראת המשחק נגד הנבחרת המקומית בשבת ולאחר מכן נגד בלארוס. הנבחרת מגיעה למשחקים בסגל משני, שלא יהיה דומה לזה שיופיע במוקדמות המונדיאל.

יחד עם זאת, בן שמעון מתכוון לתת הזדמנות כמעט לכל שחקני הסגל. שחקנים כמו אורי דהן, יואב הופמייסטר, עומרי אלטמן והישאם לאיוס, שבכל מצב אחר לא היו חלק מהסגל, יכולים לקנות את אמונו המקצועי של המאמן הלאומי החדש להמשך הדרך.

תאי בריבו תורגל בהתקפת הנבחרת, כאשר המערך יכלול שלושה בלמים: רז שלמה, עפרי ארד וייתכן שגם גוני נאור. דני גרופר, גדי קינדה, עדן שמיר ודן ביטון צפויים גם הם לקבל הזדמנות ב-11 ולנסות להוכיח את עצמם לקראת מוקדמות המונדיאל.

תאי בריבו באימון נבחרת ישראל. דני מרון
יוביל את ההתקפה בשנים הקרובות? בריבו/דני מרון

לקראת המשחק מחר אמר בריבו: "יש אווירה מאוד טובה. קמפיין חדש, כולם רוצים להוכיח. וכמובן שרוצים להביא תוצאות". על הונגריה: "זו נבחרת מצוינת שעלתה ליורו. אנחנו יודעים שזה רגע לפני היורו עבורם אז יהיה הרבה קהל. הם לא יבואו להעביר את הזמן, אלא לנצח ואנחנו נרצה לעשות את שלנו".

"כרגע אנחנו עדיין מתחברים עם הצוות, אבל כן עושים עבודה טקטית כדי להבין מה שרן רוצה מאיתנו. רן (בן שמעון) הוא איש מיוחד. אווירה כיפית אצלו באימונים. אנחנו צריכים ליישם את ההוראות שלו".

"לא יכולים לדבר על שחקנים אחרים, אבל אני מאוד שמח לקבל זימון ומתרגש מחדש ללבוש את המדים וללבוש את ההמנון. במיוחד בתקופה הזו, אבל בכל תקופה זה כבוד עצום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
אדם סולואי הונגריה חוגג עם דומיניק סובוסלאי. רויטרס
יחגגו על ההגנה המאולתרת של ישראל? אדם סולואי ודומיניק סובוסלאי/רויטרס

מבחינת הונגריה מדובר בהכנה אחרונה לפני היציאה לאליפות אירופה בגרמניה, שם תחל את דרכה בשבת הבאה במפגש עם שוויץ. הנבחרת של מרקו רוסי הפסידה 2:1 לאירלנד בתוספת הזמן ביום שלישי בדאבלין ורוצה לתקן את הרושם לעיני הקהל הביתי בדברצן, שם מעולם לא הפסידה.

המאמן האיטלקי עשוי לפתוח שוב עם ההרכב החזק שלו ולחלק כוחות במחצית. קיים ספק לגבי שיתופם של לואיק נגו ומרטון דרדאי שנפצעו קלות בהפסד באירלנד. בהונגריה מצפים לשיפור בחלק הקדמי ומקווים שהסקורר ברנבאש וארגה, שכבש בצרורות במדי פרנצווארוש וגם בארבעה משחקים במוקדמות היורו, ימצא את הרשת לראשונה בנבחרת ב-2024.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully