וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מרגש שקשה להסביר": המועדון שהפך לאימפריית שחייה

7.6.2024 / 9:22

נציגות יוקרתית והיסטורית של שישה שחיינים מכבי חיפה כרמל באולימפיאדת פריז 24. יו"ר המחלקה עדי סגל: "שחיינים של מאני טיים"

אדם מרעאנה. יחצ,
אדם מרעאנה/יחצ

במסגרת תחרות הקריטריון האולימפית (ה-TRIALS) שנמשכה גם ביום חמישי בבריכת השחייה במכון וינגייט, נרשם רגע שיא במשחי המוקדמות לשחיין מכבי חיפה כרמל אדם מראענה, שקבע את הקריטריון האולימפי במשחה ל-100 גב, תוך שהוא משווה את השיא הישראלי. מראענה עצר את השעון על בזמן של 53.60 שניות על רקע קריאות העידוד. הוא שיפר את שיאו האישי בקרוב לשנייה, מה שהפך אותו למוביל ברשימת טבלת השיאים לצידו של השחיין האולימפי יעקב טומרקין.

מראענה (20) הנחשב לאחד השחיינים המוכשרים של האגודה מגיל צעיר, הוא יליד חיפה. אימו יהודייה ואביו מוסלמי. ההישג הפך אותו להיות השחיין הערבי-ישראלי הראשון במשחקים האולימפיים והספורטאי הערבי-ישראלי השלישי אי פעם במשלחת למשחקים: "הפתעתי את עצמי, אני מאוד שמח", אמר והוסיף לקראת הבאות: "לפניי עבודה קשה בחודש וחצי הקרובים, במטרה להשיג את הטוב ביותר שניתן כדי לייצג את המדינה והאגודה בכבוד".

הישג יוקרתי נוסף שייך לשחיינית אביב ברזלי, שקבעה אתמול (רביעי) את הקריטריון ב-200 גב עם שיא אישי של 2:09.63 דקות. היא גם תמריא בחודש הבא לפריז לייצג את המדינה ואת האגודה. כזכור, ברזלי העפילה לחצי הגמר במשחקים באולימפיאדת בטוקיו: "אני ממש שמחה, עבדתי סופר קשה בשביל זה", אמרה השחיינית הירוקה.

אביב ברזלי. יחצ,
אביב ברזלי/יחצ

ההישגים של השחיינים זכו למחמאות רבות מראשי האגודה, שלא הסתירו את התרגשותם. עדי סגל, יו"ר מחלקת השחייה של מכבי חיפה כרמל: " זה היה מרגש שקשה להסביר. אדם הוא סיפור סינדרלה. ממקום שלא סופרים אותך בחוץ, זה מדהים. השקענו בו מעטפת גדולה כי האמנו בו. הוא שחיין בית, נשמה, ספורטאי על שעתידו עוד לפניו. אנחנו פשוט גאים בו וגם באביב שעשתה הישג גדול. אחרי שנה לא פשוטה ומאתגרת עם ה-7 באוקטובר, כשהיא נמצאת בארה"ב ומתמודדת לבד, לבוא לעשות הישג כזה בחדות זה מדהים. היא שחיינית של מאני טיים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

רשימת שחייני מכבי חיפה לפריז

  • מירון חירותי 50 חופשי
  • אביב ברזילי 200 גב
  • אדם מראענה 100 גב
  • איילה שפיץ שליחות 4*200
  • רוני פולונסקי, כרגע שליחים.ינסה לקבוע קריטריון בסופ"ש
  • לאה פולונסקי כרגע שליחות. תנסה לקבוע קריטריון אישי בסופ"ש
  • דוד גרצ'יק פספס בשלוש מאיות השנייה וינסה שוב באליפות אירופה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully