וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה מאמינה: סולטאני יירשם בהתאחדות כישראלי

6.6.2024 / 14:49

הירוקים אספו את כל ההוכחות הדרושות ליהדותו של השוער החדש, ומאמינים כי ההליך יהיה מהיר מכפי שהיה עם שוראנוב וסונדגרן. הארגנטינאי לאתר הרשמי: "כבוד לשחק בישראל, מגן דוד תמיד אצלי על החזה. ראיתי את האווירה באצטדיון, זה משוגע"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

מכבי חיפה תפנה להתאחדות לכדורגל על מנת לרשום את תומאס סולטאני כישראלי, על סמך היותו יהודי. המועדון כבר ריכז את כל המסמכים המוכיחים את יהדותו של השוער החדש, כך שהליך האזרוח אמור להיות פשוט אפילו יותר מאשר במקרים של אריק שוראנוב ודניאל סונדגרן. ההערכה של הירוקים היא שהמהלך יאושר על ידי ההתאחדות ובמקביל גם האישור ממשרד הפנים לאזרחות יגיע במהרה.

כזכור, גם במקרים של שוראנוב וסונדגרן אישר בית הדין העליון של ההתאחדות את רישומם כישראלים, עוד לפני שהשחקנים השלימו את הליך קבלת האזרחות.

בינתיים, השוער הארגנטינאי שהפך לחיזוק הראשון בקדנציה הנוכחית של ברק בכר, אמר דברים ראשונים לאתר הרשמי של מכבי חיפה. "אני מאוד שמח להיות פה עם כולכם, וכמובן שמתרגש להתחיל את האימונים ואת העונה, ולהכיר את חבריי לקבוצה", סיפר סולטאני. כשנשאל הארגנטינאי מה ראה במולדתו על מכבי חיפה, הוא השיב: "ראיתי את האווירה באצטדיון סמי עופר, זה משוגע. אני מחכה להתחיל את העונה ולראות את הקהל".

לאחר מכן סיפק סולטאני ניצוצות ראשונים של היכרות עם השפה המקומית: "אני לא מדבר עברית, אבל אני רוצה לשחק כדורגל", אמר בעברית מרשימה למדי, בנגוד לטענתו. "כבוד גדול בשבילי לשחק בישראל. יש לי המון רגשות למדינה הזאת, יש לי תמיד מגן דוד על החזה", הוסיף הרכש מארסנאל דה סרנדי.

גם הרב הראשי של בואנוס איירס מכיר ביהדותו של סולטאני

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully