וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסת תימור מעולם לא הוציא רישיון ונעצר במרץ

6.6.2024 / 13:31

נגד הנהג, בן 20 מקרית מוצקין שדרס למוות את סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים בזמן שנמלט משוטרים, הוגש כתב אישום לפני שלושה חודשים

רוכב אופניים נדרס במוות בתאונת פגע וברח בדרום/לפי סעיף 27 א' לחוק זכויות יוצרים

מרתיח דם: נהג ללא רישיון דרס למוות הבוקר (חמישי) את רוכב האופניים גיא תימור, סמוך לצומת נהורה שבחבל לכיש בדרום הארץ. משטרת ישראל הודיעה בהמשך למעצרו של החשוד בסיכון חיי אדם בכביש ובהריגתו של סגן אלוף ישראל ברכיבת אופניים, כי לאחר בדיקת פרטי החשוד, בן 20 מקרית מוצקין, עולה כי הוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם ואף בחודש מרץ האחרון הוא נעצר לאחר שנתפס נוהג והוגש נגדו כתב אישום, וכן הוא נפסל מלהוציא רישיון נהיגה על ידי בית המשפט.

בתיעוד התאונה אפשר לראות כיצד הנוהג עובר ברמזור אדום לפני שהוא דורס למוות את הספורטאי בן ה-21 מיד נתן, שהיה באימון לקראת גרנד פרי צ'כיה. הנהג פגע בתימור בזמן שניסה להימלט משוטרים שכרזו לו לעצור.

רוכב האופניים גיא תימור. נמרוד הנגבי ורותם פבר, אתר רשמי
גיא תימור/אתר רשמי, נמרוד הנגבי ורותם פבר

מפקד מרחב לכיש, ניצב משנה רועי ולדמן, התייחס לפני זמן קצר לתאונת הדרכים הטרגית הבוקר: "משטרת ישראל שמה במוקד הקשב הארגוני, את המאבק הנחוש והבלתי מתפשר בתאונות הדרכים, ופועלת מדי יום בצירי התנועה ובערים כדי לאתר את הנהגים המסוכנים ולהוריד אותם מההגה. הבוקר השוטרים הגיבו במהירות רבה לדיווח שהתקבל במוקד המשטרה על נהג משתולל, שסירב לקריאותיהם החוזרות לעצור, והוא נמלט מהם בפראות תוך שהוא חוצה רמזור אדום ופוגע ברוכב אופניים שלצערנו נהרג כתוצאה מהתאונה. השוטרים המשיכו בנחישות אחר החשוד עד למעצרו, ואנחנו נפעל נגדו במלוא החומרה כדי למצות עמו את הדין."

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully