וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לקראת המעבר לסן ז'ילואז: מכבי חיפה נפרדה מענאן חלאילי

6.6.2024 / 9:58

רגע לפני שהוא נמכר לקבוצה הבלגית, הירוקים הודיעו רשמית שהכוכב הצעיר עוזב: "מאחלים לך שתייצג את המועדון בכבוד ותמיד תזכור שיש לך לאן לחזור"

תקציר: מכבי חיפה - הפועל חיפה 2:0/ספורט1

זה עדיין לא רשמי, אבל ענאן חלאילי יהפוך בקרוב מאוד להיות שחקנה של אוניון סן ז'ילואז. היום (חמישי) מכבי חיפה הודיעה באופן רשמי על פרידה מהשחקן, שהפך בשנתיים האחרונות להיות אחד מהכוכבים הכי גדולים של הכדורגל הישראלי.

כזכור, רק בחודש דצמבר חלאילי האריך חוזה במכבי חיפה, עד 2027, הארכת חוזה שהגיעה אחרי לא מעט חששות על רקע העניין שעורר בקבוצות מאירופה וסעיף השחרור הנמוך שלו. שחקן הכנף המוכשר החזיק בחוזהו הקודם בסעיף שחרור של 1.5 מיליון יורו בקיץ 2024 - אבל הסכום בסעיף השחרור גדל באופן משמעותי בחוזה החדש - ל-4 מיליון יורו - והוא נכנס לתוקף רק בקיץ 2025.

"אנו ומאות אלפי אוהדי מכבי חיפה מאחלים לך המון בהצלחה, שתייצג את המועדון הירוק בכבוד ותזכור שתמיד יש לך לאן לחזור", נכתב באתר הרשמי של המועדון.

ענאן חלאילי שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בדרך לאתגר חדש. חלאילי/מאור אלקסלסי

שחקן הכנף בן ה-19, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה, חווה עונת פריצה מטאורית, אחרי שבלט במדי הנבחרת הצעירה באליפות אירופה, ועוד קודם לכן הראה ניצוצות במונדיאליטו עם נבחרת הנוער. בנובמבר אשתקד ערך חלאילי את הופעת הבכורה שלו בנבחרת הבוגרת ובמקביל הפך לשחקן מוביל במכבי חיפה, בשורותיה כבש 14 שערים ובישל עוד 6 ב-51 הופעות בכל המסגרות. כאמור, בנבחרת ישראל ערך בנובמבר את הופעת הבכורה נגד שוויץ וכן שיחק במפגשים עם רומניה ואנדורה לאחר מכן ופתח בהרכב נגד איסלנד בחצי גמר פלייאוף העלייה ליורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully