וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור מיכה חתם לעונה נוספת בבית"ר ירושלים

10.6.2024 / 17:07

לאחר משא ומתן ממושך, הקשר בן ה-32 חתם רשמית לעוד עונה בצהוב-שחור: "נרגש להמשיך במועדון שהפך לחלק ממני"

עומרי גלזר מדבר באימון נבחרת ישראל, 5.6/צילום: שלומי גבאי. עריכת וידאו: אדם רון

דור מיכה חתם רשמית לעונה נוספת בבית"ר ירושלים. הצדדים להבנות על מרבית הפרטים בנוגע לחוזהו כבר בשבוע שעבר, והיום (שני) הודיע המועדון על המשך ההתקשרות. "אני גאה ונרגש להמשיך במועדון המדהים הזה, שהפך להיות חלק ממני בשנה האחרונה", אמר הקשר בן ה-32. "היה לי ברור שאני רוצה לשחק בעונה הזאת רק פה ואני מודה לבעלים, להנהלה ולצוות המקצועי על האמון בי. יש לנו שאיפות ומטרות גבוהות השנה ואני מחכה רק לצאת לדרך".

המנהל המקצועי אלמוג כהן אמר לאחר החתימה: "דור היה אחת המטרות החשובות שלנו ואני שמח שהצלחנו לסגור את העניין הזה כבר בתחילת הקיץ. בתור שחקן ותיק ואנרגטי הוא ימשיך לתרום לנו על המגרש וגם מחוצה לו. אנחנו מאמינים בו ובטוחים שיעזור לנו לעמוד במטרות לעונה הקרובה".

כזכור, מיכה הגיע לבית"ר בקיץ שעבר מהפועל באר שבע, כאשר הירושלמים שילמו 150 אלף דולר משכרו ו-110 אלף דולר נוספים שולמו על ידי הפועל באר שבע שהשלימה את המשכורת. כעת, לאחר משא ומתן ממושך, השחקן סגר לעונה נוספת תמורת כ-165 אלף דולר. מיכה התקשה למצוא עצמו בבית"ר תחת יוסי אבוקסיס ובא לידי ביטוי רק בחלק האחרון של העונה, מאז מינויו של ברק יצחקי.

הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט החדשה

דור מיכה בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קיבל את הקרדיט אצל ברק יצחקי. דור מיכה/ברני ארדוב

מיכה בן ה-32 סיים את העונה עם שני שערי ליגה וארבעה בישולים, אחרי שתי עונות שבכל אחת מהן כבש שער בודד במדי הפועל באר שבע וכך לפני כן גם באנורתוזיס פמגוסטה הקפריסאית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully