וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוצא ומסתער: צפו בתיעוד התקיפה לכאורה של איציק זוהר

5.6.2024 / 15:35

כתב אישום נגד כדורגלן העבר על תקיפה של זוגתו אחרי בילוי, בעודו תחת השפעת אלכוהול: "אחז בחוזקה בשערה של המתלוננת, דחף לדלת והכניס אותה לתוך לובי הבניין". נציגו: "הוא מעולם לא נחקר"

תיעוד של איציק זוהר עם בת זוגו באירוע שהוביל לכתב אישום נגדו בעבירת תקיפה ואיומים./לפי סעיף
איציק זוהר - ריאיון 2023. ראובן קסטרו
בכת האישום נטען כי הוא "איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה". זוהר/ראובן קסטרו

משטרת רמלה הגישה היום (רביעי) כתב אישום נגד כדורגלן העבר איציק זוהר, 53, בגין תקיפת בת זוגו ואיומים עליה, לאחר שיצאו לבילוי משותף.

על פי כתב האישום שמייחס לו עבירות של תקיפה של בן זוג ואיומים, ב-16 באפריל הוא וזוגתו יצאו לבילוי משותף ולאחר מכן התגלע ויכוח ביניהם בעוד זוהר היה תחת השפעת אלכוהול. זוהר ניגש לבת הזוג, אחז בה בחוזקה כשהוא קומץ את ידו הימנית לאגרוף, ומכוונו לעברה של המתלוננת, ודחף אותה לעבר חלון הזכוכית של לובי הבניין. מיד ובסמוך, אחז זוהר בחוזקה בשערה של המתלוננת והכניס אותה לתוך לובי הבניין.

לאחר מכן, המתלוננת התיישבה על רצפת הלובי, וכדורגלן העבר התקרב אליה "בצורה מאיימת". כשהתקדמו לעבר מעלית הבניין, הוא ךכאורה דחף אותה לעבר הקיר.

עוד נכתב בכתב האישום כי "במעשיו המתוארים לעיל, תקף הנאשם את המתלוננת שלא כדין, וכן איים עליה בהתנהגותו שלא כדין על מנת להפחידה או להקניטה".

מטעם עורך הדין ניר ליסטר שמייצג את שחקן העבר נמסר בתגובה: "אני לא מבין על מה הוגש כתב האישום. לפי מיטב הבנתי לעולם הנאשם לא נחקר ולא נעצר בגין איזושהי תקיפה של בת הזוג שלו ולכן נראה לי מוזר שהוגש כתב האישום. אחרי שנקבל את כתב האישום נוכל להגיב".

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully