וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוד אירוע פלילי: רימון רסס הושלך לעבר ביתו של אלי טביב

עודכן לאחרונה: 5.6.2024 / 13:15

הבעלים לשעבר של הפועל ת"א ובית"ר ממשיך להסתבך: אלמונים השחיתו את הבית שבו התגוררו טביב ומשפחתו בכפר שמריהו והותירו נזק רב

בווידאו: רימון הלם הושלך לעבר ביתו של איש העסקים, אלי טביב בכפר שמריהו/מערכת וואלה! NEWS

עוד אירוע פלילי שבו מעורב אלי טביב: במשטרת ישראל התקבלו הלילה (רביעי) דיווחים על השלכת רימון רסס לעבר בית ברחוב קרן היסוד בכפר שמריהו, שבו התגורר בשכירות טביב. אין נפגעים אולם נגרם נזק. כוחות משטרה הגיעו למקום, אספו ממצאים וראיות ופתחו בחקירה. "הרקע פלילי", נמסר מהמשטרה.

הבית כבר היה ריק, אחרי שטביב ומשפחתו עזבו אותו לפני מספר ימים, כאשר לצד ההרס הרב מרימון הרסס, נראים גם סימני ירי לעבר הבית של איש העסקים, שבעבר היה הבעלים של הפועל תל אביב ובית"ר ירושלים, ומאז מעורב בלא מעט אירועים חמורים.

אלי טביב בעלים בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
רימוני רסס, ניסיון התנקשות, יריות, וכעת הבית הושחת. טביב/ברני ארדוב

זו לא הפעם הראשונה בה אלמונים מנסים לפגוע בטביב. ב-2012, בעת שהיה בעלי הפועל תל אביב, נזרקו רימוני עשן לעבר ביתו בשני מקרים שונים. במרץ 2015 בוצע ניסיון התנקשות בטביב במהלכו הוא נפצע באורח קל. על פי כתב האישום שהוגש שנתיים לאחר מכן, נורו לעברו חמישה כדורים על ידי עבריינים רכובים על קטנוע. השניים נשלחו לשנתיים מאסר. טביב אף תקף בעבר אוהד של הפועל תל אביב לאחר שקבוצת אוהדים הפגינה מול ביתו בכפר שמריהו.

בתקופה האחרונה טביב חזר לכותרות בהקשרים דומים. לפני כחודש הגיעו לביתו חבלני משטרה ובדקו חפץ חשוד שהונח על שער ביתו מחשש שמדובר במטען טבלה. כמו כן, לפני מספר חודשים אלמונים ביצעו ירי לעבר בית העסק של בת זוגתו ביפו.

  • עוד באותו נושא:
  • אלי טביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully