וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בסחיטת שחקן מכבי חיפה ניסה להימלט ושבר את הרגל

5.6.2024 / 8:55

דרמה בזמן המעצר: החשוד קפץ מהחלון ובעקבות הפציעה לא הובא בפני שופט. בינתיים שמות החשודים נחשפו: "מדובר בעבירות חמורות ביותר, אך קשות לגילוי"

עצורים בחשד לקשירת קשר לסחיטת שחקן מוכר מאוד ממכבי חיפה/דוברות המשטרה

דרמה במעצר החשודים בסחיטת כדורגלן מכבי חיפה ואנשים אחרים. אחד מהם, עלי עבוד בן 30 מכפר עילוט, ניסה להימלט, קפץ מחלון ושבר את רגלו. בשל כך, בהסכמה בין נציג היחידה המרכזית של מחוז חוף, רס"ב טל רותם, עם עו"ד יזיד אבו אחמד המייצג אותו, הוא לא הובא אמש (שלישי) לבית משפט השלום בחיפה והשופטת אורית קנטור האריכה את מעצרו לעת עתה רק בשלושה ימים. מחר יובא בפני שופט.

בדיונים נפרדים בהם ביקשה ימ"ר חוף להאריך את המעצרים ב-13 ימים, היא האריכה ב-10 ימים את מעצר כל אחד מהחשודים האחרים בהם, אמיר סעיד בן 35 מחיפה אותו מייצג עו"ד חליל ביאדי, מג'די נעים ממעלות-תרשיחא, בן 34 המיוצג ע"י הסנגוריה הציבורית באמצעות עו"ד משה נעמן, איאל אבו נסרה תושב חיפה בן 31 המיוצג ע"י עו"ד מיכאל כרמל ומוחמד חסונה, בן 28 מתל אביב, אותו מייצג עו"ד ששון בר עוז.

ניידת פקחי תנועה, חסימת כביש בשל עבודות להקמת גשר האלף, מחלף משה דיין, נתיבי איילון דרום,30 במאי 2024. ניב אהרונסון
דרמה בזמן המעצר/ניב אהרונסון

לחמישה מיוחסות בין היתר עבירות גביית דמי חסות, סחיטה באיומים, קשירת קשר לפשע, הצתת רכב מנועי במזיד והצתה וזאת לאורך תקופה של מספר חודשים.

השופטת קנטור ציינה כי "על פי חומר הראיות מדובר בכנופייה אשר חברה לבצע את העבירות כל אחד על פי חלקו בביצוע בצוותא" וכי "מדובר בעבירות חמורות ביותר אשר מטבע הדברים קשות לגילוי". נכון להיום, למשטרה יש לא פחות מ- 110(!) פעולות חקירה להשלים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully