וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התקרבות בשיחות בין בית"ר למיכה. דדליין ליונתן כהן

5.6.2024 / 6:20

הפערים עם מיכה צומצמו והשיחות יחודשו במטרה להגיע לסיכום עד סוף השבוע. בקבוצה מחכים לתשובות מכהן, שעוד לא הגיע להבנות עם מכבי תל אביב. גלאבוב קיבל מסר להמתין, אבל מתלבט

בית"ר ירושלים הודיעה על פרידה משמונה שחקנים, ביניהם אוראל דגני, בן ביטון, יובל אשכנזי, פרד פריידיי ועוד/אתר רשמי בית"ר ירושלים

בית"ר ירושלים רוצה לסגור עוד השבוע את הישארותו של דור מיכה לעונה נוספת. בין הצדדים קיים כעת פער של כ-20 אלף דולר והיום (רביעי) השיחות אמורות להתחדש, בתקווה למצוא פיתרון ולסכם על הישארות הקשר לעונה נוספת.

מיכה רוצה להישאר בבירה אלא אם תגיע הצעה יוצאת דופן מחו"ל, אך כשחקן שהתרגל לשכר של 250 אלף יורו ומעלה לאורך הרבה שנים, הוא ייאלץ להתמודד השנה עם ירידה משמעותית בשכרו.

בנוגע ליונתן כהן, כרגע בבית"ר לא קיבלו אור ירוק ממכבי תל אביב על סיכום בינה לבין השחקן על כך שיעבור לבירה. בקרית שלום לא מוכנים להשלים לשחקן את כל שכרו וגם לא את רובו, כשמנגד במצב כזה בבית"ר חושבים כי ייתכן שהשחקן ממתין לראות מי ימונה למאמן מכבי תל אביב. אם זה לא יהיה רובי קין, ייתכן שכהן ירצה לנסות להוכיח את עצמו למאמן חדש. בכל מקרה, נראה כי גם בנושא הזה בית"ר לא תחכה לתשובות מעבר לתחילת השבוע הבא.

שחקני מכבי תל אביב, יונתן כהן, דור מיכה. סוכנות ג'יני
יחד בעונה הבאה? לא כל כך מהר. דור מיכה ויונתן כהן/סוכנות ג'יני

בבית"ר בדקו עם פלאמן גלאבוב מה מצבו והאם הוא עומד לחתום בבולגריה, והובהר לו כי אם ימתין בסבלנות ייתכן שיישאר בקבוצה. בשלב זה לא ברור אם הבלם קיבל את הצעתה של צסק"א סופיה או ימתין לבית"ר.

אורי דהן הבהיר לאנשי המועדון כי ישמח להישאר בבירה ולחתום למספר שנים, אך בכל מקרה לא יסכים לחתום על חוזה חדש בחיפה ולהיות מושאל או מושאל עם אופציה. בשיחות עם סוכני שחקנים, אלמוג כהן מחפש שני שחקני כנף - אחד שיכול לשחק גם כחלוץ ולגבות את מיירון ג'ורג' בעת הצורך, ועוד שחקן לכנף שמאל שיתחרה עם ירדן שועה או יגיע במקומו. בשלב זה שועה מחפש קבוצה בחו"ל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully