וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיזוק ראשון לעונת 2024/25: תומאס סולטאני חתם במכבי חיפה

6.6.2024 / 14:00

הירוקים הודיעו רשמית על צירופו של השוער הארגנטינאי-יהודי בן ה-25, ששיחק בארסנאל דה סרנדי ויספק תחרות לשריף כיוף: "מחכה כבר לפגוש את הקהל הירוק"

דריבל 04.06.2024/אולפן וואלה

מכבי חיפה השלימה החתמה ראשונה לקראת עונת 2024/25 והקדנציה השנייה של ברק בכר, כשהודיעה על צירופו של השוער תומאס סולטאני. לארגנטינאי, שנחת בתחילת השבוע בארץ ועבר את הבדיקות הרפואיות, יש שורשים יהודיים והוא יחל בהליך לקבלת אזרחות ישראלית. לא מן הנמנע כי הירוקים יפעלו בנושא כמו במקרים של אריק שוראנוב ודניאל סונדגרן, משמע שיפנו אל בית הדין העליון של ההתאחדות לכדורגל בבקשה לרשום את סולטאני כישראלי, עוד לפני שהליך האזרוח יושלם, על סמך זכאותו לתעודת זהות.

סולטאני ישמש כשוער המשנה לשריף כיוף ואמור לספק לו תחרות אחרי פרישתו של איתמר ניצן. השוער בן ה-25 (1.85 מ') שיחק בריאל פילאר וסן טלמו לפני שהצטרף בדצמבר 2022 לארסנאל דה סרנדי. בליגה הבכירה בארגנטינה הסתפק בשלוש הופעות בלבד, במהלכן שמר פעמיים על שער נקי. לאחר הירידה לליגת המשנה הפך לשוער הראשון של הקבוצה והעונה ספג 11 שערים ב-14 משחקים, כאשר בשישה מהם שמר על רשת נקייה.

לאחר החתימה אמר לאתר הרשמי: "אני נרגש לבוא לשחק בישראל ולחתום במועדון ענק כמו מכבי חיפה. מחכה כבר לפגוש את הקהל הירוק".

המנהל המקצועי של המועדון, גל אלברמן: "אני מאוד שמח להודיע על הצטרפותו של תומאס סולטאני למשפחה הירוקה. עקבנו מקרוב על גרף ההתקדמות בקריירה של תומאס ואנחנו בטוחים שהוא ימשיך להתפתח במדים הירוקים. אני רוצה לאחל לתומאס התאקלמות מהירה והצלחה רבה. ברוך הבא תומי".

תומאס סולטאני, מכבי חיפה. האתר הרשמי של מכבי חיפה, אתר רשמי
ברוך הבא. סולטאני/אתר רשמי, האתר הרשמי של מכבי חיפה

צפו בביצועיו

מכבי חיפה תתחיל את דרכה באירופה בסיבוב המוקדמות השני של הקונפרנס ליג, כאשר המשחק הראשון יהיה ב-25 ביולי והגומלין ב-1 באוגוסט. ההגרלה תתקיים כבר ב-19 ביוני.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully