וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קינדה: "בן שמעון מיוחד, מסתכל על כדורגל בצורה שונה"

4.6.2024 / 18:30

קשר נבחרת ישראל החמיא למאמן החדש והצהיר: "עוד אראה את היכולת הכי טובה שלי". תומר יוספי: "מתרכז כרגע רק בנבחרת"

גדי קינדה ותומר יוספי מדברים לקראת משחקי הידידות של נבחרת ישראל/צילום: דני מרון. עריכת וידאו: אדם רון

נבחרת ישראל המתחדשת (והחסרה) ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הידידות מול הונגריה בשבת (19:00) בדברצן. יואב הופמייסטר, קשרה של קורונה קיילצה ששיחק העונה בפולין גם כבלם בכמה וכמה מקרים, צורף לסגל לאחר שחרורו של גיל כהן בעקבות פציעה, ורן בן שמעון עוד מתלבט לגבי השיטה בה ישחק בבכורה שלו כמאמן הלאומי. לאחר המפגש עם הונגריה שנערכת ליורו, תקיים ישראל משחק ידידות נוסף בשלישי מול בלארוס בבודפשט.

גדי קינדה, קשר מכבי חיפה שמקווה לנצל את ההזדמנות בהיעדר שחקני ההרכב, אמר הערב (שלישי): "זו הזדמנות טובה עבור כל מי שנמצה פה להראות מה הוא שווה. אני רוצה להוכיח שהמקום שלי הוא בנבחרת. עברתי פציעה לא פשוטה, אני חוזר לאט לאט לכושר שלי ומתרגל לחזרה אחרי ארבע שנים בארה"ב. פתחתי לא רע בחיפה ואז הייתה איזושהי ירידה, אבל מאמין שעוד אראה את היכולת הכי טובה שלי".

גדי קינדה באימון נבחרת ישראל. דני מרון
גדי קינדה באימון הנבחרת/דני מרון
רן בן שמעון מאמן נבחרת ישראל. דני מרון
רן בן שמעון מרוצה/דני מרון

על רן בן שמעון, שאימן אותו תקופה קצרה במ.ס. אשדוד: "הוא מאמן מצוין, אני מכיר אותו מאשדוד. כמו כל אחד, הוא בא להוכיח שהוא ראוי להיות בנבחרת. הוא מיוחד, מסתכל על כדורגל בצורה שונה ומבין כדורגל ברמה גבוהה מאוד".

לקראת הונגריה הוסיף: "מבחינתנו זו זכות וחובה להיות פה. מתכוננים לשני משחקים חשובים ולא פשוטים, נבוא מוכנים ונעשה תוצאות טובות. התבזות לא עוברת בראש. זו יריבה מצוינת שתשחק ביורו, אבל אנחנו לא באים להיות תפאורה. כולם מתחילים מאפס ובאים להוכיח את עצמם בתקווה להישאר בנבחרת גם בזימונים הבאים".

תומר יוספי באימון נבחרת ישראל. דני מרון
תומר יוספי באימון/דני מרון
שריף כיוף באימון נבחרת ישראל. דני מרון
השוער שריף כיוף/דני מרון
אלי דסה באימון נבחרת ישראל. דני מרון
הקפטן אלי דסה/דני מרון
יואב הופמייסטר באימון נבחרת ישראל. דני מרון
המצטרף הטרי יואב הופמייסטר/דני מרון

תומר יוספי, שסיים עונת שיא מבחינה אישית בהפועל חיפה וחזר להפועל באר שבע: "עשינו עונה קבוצתית ואישית מאוד טובה. מקווים לייצג את הנבחרת בכבוד ולתת קצת נחת לאוהדים בבית. לגבי עתידי? יש לי סוכן והוא מטפל בכל הדברים, אני לא מתעסק בזה כרגע. מרוכז אך ורק בנבחרת. מאמין ומקווה שנעשה תוצאות טובות בסגל החדש שזומן. כל אחד כאן ראוי ומועמד לשחק. רוצים לעשות קצת שמח לאנשים בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully