וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כולל השלכת רימון: 5 עצורים בניסיון לסחיטת שחקן מכבי חיפה

4.6.2024 / 19:40

חמישה חשודים נעצרו בחשד לביצוע פשע, סחיטת דמי חסות ואיומים כנגד השחקן ומעצרם יוארך. עו"ד מיכאל כרמל המייצג את אחד החשודים: "הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו"

עצורים בחשד לקשירת קשר לסחיטת שחקן מוכר מאוד ממכבי חיפה/דוברות המשטרה

היחידה המרכזית של מחוז חוף (ימ"ר) עצרה לפנות בוקר חמישה חשודים בקשירת קשר לסחיטה של שחקן מכבי חיפה ובעלי עסקים נוספים ביחד עם כוח שוטרי מג"ב חוף.

מהפרטים שנמסרו עד כה, החקירה אותה הוביל רפ"ק איימן ברכאת מימ"ר חוף, החלה כסמויה עם קבלת המידע בדבר הסחיטה והפכה הבוקר (שלישי) לגלויה עם מעצר החשודים. במהלך החקירה הסמויה הפעלו בלשי ימ"ר חוף אמצעים סמויים על מנת להתחקות אחר החשודים וכאמור הבוקר עם שחר המאמץ נשא פרי.

שחקני מכבי חיפה בהתכנסות. מאור אלקסלסי
שחקן מכבי חיפה ימסור עדות בנושא במהלך היום/מאור אלקסלסי

החמישה חשודים בקשירת קשר לביצוע פשע, סחיטת דמי חסות ואיומים ונאספו ראיות כנגדם הקושרות אותם למעשים המיוחסים להם. במהלך היום תבקש המשטרה לאריך את מעצרם ושחקן מכבי חיפה ימסור עדות בנושא.

מתברר שבליל ה-21 למרץ הושלך רימון בסמוך לבית משפחתו של שחקן מכבי חיפה בדרך אלנבי בעיר. איש לא נפגע ולא דווח על נזק. במשטרה הכחישו אז קשר לשחקן המדובר. אלא שהחקירה שהועברה ליחידה המרכזית של מחוז חוף, התפתחה והסתעפה, והולידה את החשד וכמסתמן גם את הפיצוח.

עו"ד מיכאל כרמל המייצג את אחד החשודים בפרשה, תושב העיר בן 31, אמר לוואלה!ספורט כי "הוא מכחיש מכל וכל את המיוחס לו ומקווה כי המשטרה תגיע חיש מהר לחקר האמת והוא יוכל לחזור במהרה לחיק משפחתו".

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה
1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully