וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטרולול פנתה למכבי חיפה: רוצים את מאור לוי

4.6.2024 / 9:30

לצד הניסיונות של מכבי פתח תקוה לרכוש את הקשר שלא בתוכניות של ברק בכר, מכבי חיפה מקבלת פניות גם מחו"ל. הקבוצה שסיימה את העונה החולפת במקום ה-10 ברומניה רוצה לפתוח במו"מ וגם בשוויץ מגששים, אבל במועדון מעריכים: סיכוי גבוה שישחק בישראל

תקציר גמר גביע המדינה 2024: מכבי פתח תקוה - הפועל באר שבע 0:1/ספורט1

לאן מועדות פניו של מאור לוי? הקשר ששייך למכבי חיפה והצטיין בעונה החולפת במדי מכבי פתח תקוה לא נמצא בתוכניות של ברק בכר, אבל עדיין לא ברור היכן ישחק בעונה הבאה.

לצד הניסיונות של המלאבסים לרכוש אותו ממכבי חיפה, הירוקים מקבלים פניות גם מחו"ל. אחת מהן, כפי שנודע לוואלה ספורט, היא מפטרולול פלוישט הרומנית, שהעבירה פנייה רשמית לסגנית האלופה ורוצה לרכוש את לוי.

במכתב אותו קיבלו הירוקים, מציינים הרומנים שהם מעוניינים לפתוח במשא ומתן מיידי על מנת להעביר לשורותיהם את הקשר הצעיר. כזכור, במכבי חיפה קיבלו החלטה עקרונית למכור את השחקן וכעת מתברר שמלבד האופציות בליגת העל, בפני הקשר יש גם הצעות מעבר לים. מלבד פטרולול, בימים האחרונים גיששה גם קבוצה מהליגה הבכירה בשוויץ בנוגע לשחקן וזו צפויה להגיש גם כן הצעה רשמית למכבי חיפה בימים הקרובים.

למרות ההצעה מרומניה, עושה רושם שישנם סיכויים גבוהים שהשחקן יעבור לקבוצה אחרת בליגת העל, כשמכבי פתח תקוה, הפועל באר שבע ובית"ר ירושלים כבר הביעו התעניינות. בין אבי לוזון, יו"ר מכבי פתח תקוה, ליענקל'ה שחר התקיימו כבר כמה שיחות בנושא, כאשר בצוות המקצועי של הירוקים רוצים שעסקת מכירה של לוי תהיה למעשה עסקת טרייד, וההתלבטות היא האם לבקש את עידן טוקלומטי או את ניב יהושע כחלק מהעסקה. בחיפה רוצים מאוד לראות את אחד משני השחקנים מגיע ועשויים מלבד לוי וכסף, להציע שחקן נוסף שיעבור למלאבסים.

שחקן מכבי פתח תקוה, מאור לוי, אחרי הזכייה בגביע המדינה 2024. אריאל שלום
יעבור לרומניה? מאור לוי/אריאל שלום

מאור לוי שיהיה בן 24 בעוד מספר ימים, כבש בעונה האחרונה שמונה שערים ובישל שישה ב-32 הופעות בכל המסגרות.

פטרולול סיימה את העונה החולפת במקום העשירי בליגה הרומנית, מה שהותיר אותה בפלייאוף התחתון. במדי הקבוצה שיחקו מספר כדורגלנים ישראלים בעבר, כולל טוטו תמוז, ניר לקס ושי חדד. בין היתר, שיחק במדיה גם טוני וואקמה לפני המעבר לישראל והפריצה במדי הפועל באר שבע. פטרולול נחשבת למועדון מפואר בכדורגל הרומני, אולם עיקר תהילתו נשענת על הישגי העבר, כולל זכייה בארבע אליפויות - האחרונה שבהן בשנת 1966.

עוד במכבי חיפה: השוער תומאס סולטאני יעבור היום בדיקות רפואיות וצפוי לחתום. סולטאני שמגיע בהעברה חופשית מארסנל סרנדי, נחת אתמול בערב בישראל והוא אמור לשוער שמש כשוער המשנה של הירוקים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully