וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר אחד מול שתי נשים: קרב MMA כזה עוד לא ראיתם

עודכן לאחרונה: 3.6.2024 / 22:05

רומניה הציגה לראווה קרב MMA יוצא דופן. הגבר ממש לא ריחם על שתי הנשים, שתוגמלו היטב על חמש הדקות שלהן בזירה: "הוא היה מלא שנאה והיכה אותנו בכל הכוח". צפו בקטע

תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 3.6/ספורט1

כבר ראינו לא מעט רגעים מוזרים בזירה, אך זה בהחלט אחד המשונים בהם נתקלנו. הוא מגיע מרומניה, שם נערך השבוע קרב MMA יוצא דופן: גבר אחד מול שתי נשים.

הגבר הוא לוחם העונה לשם פרברסו, והנשים הן בטישו ורוקסנה טוטו. הקרב נמשך כחמש דקות, כשהגבר לא ריחם כלל על צמד היריבות שלו. "אין שום דבר רע בזה", אמר מארגן האירוע. "זה שואו, הצענו לנשים את ההצעה הזו והן הסכימו".

הסיבה העיקרית שהן הסכימו היתה כלכלית - כל אחת מהן קיבלה 5,000 יורו על הקרב הזה. "הוא לקח את הקרב בצורה רצינית מאוד", טענה בטישו, "הוא היכה אותנו עם כל 100 האחוז שלו. הוא היה מאוד אגרסיבי, מלא שנאה. נהניתי מהאדרנלין".

טוטו הוסיפה וכתבה אחרי הקרב: "אני בסדר, האף שלי קצת נפוח וגם השפה, אבל אהיה בסדר. אנחנו מרוצות מהתוצאה, אני לא יודעת כמה נשים היו שורדות כל כך הרבה מכות. הכוח שלנו לא משתווה לזה שלו, נתנו לקהל מה שהוא רצה. פרברסו לא הגיע לרקוד איתנו, אלא להילחם. האם הייתי חוזרת על החוויה הזו? בהחלט".

  • עוד באותו נושא:
  • mma

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully